Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:39Haha, nu känner jag mig riktigt tragisk med min östschötska här. Dä blir inge raj-raj för min del.
Haha, nu känner jag mig riktigt tragisk med min östschötska här. Dä blir inge raj-raj för min del.
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:39Richard: Alla tjejer i Sthlm!? Alla som är födda där, eller ALLA som bor där?
*spänner ögonen i*
Richard: Alla tjejer i Sthlm!? Alla som är födda där, eller ALLA som bor där?
*spänner ögonen i*
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:39Mats: även att du masserar fötter på vissa blondiner? 😉
*intrigerar*
(H)
Mats: även att du masserar fötter på vissa blondiner? 😉
*intrigerar*
(H)
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:39Mats: I TV-filmen dog hon och han sköt sig.......
Mats: I TV-filmen dog hon och han sköt sig.......
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:40Jessie, har jag sagt att jag pratar lite danska också? Annars kan du bortse från det... 😉
Jessie, har jag sagt att jag pratar lite danska också? Annars kan du bortse från det... 😉
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:40Vad är en Kamelont? En sorts Kamel eller?
Vad är en Kamelont? En sorts Kamel eller?
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:40Anna: Hellre dina än mina.. *konstaterar snabbt*
Anna: Hellre dina än mina.. *konstaterar snabbt*
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:40Fast Jessie, nu när jag har hamnat i skåne måste jag säga att jag har sett ljuset och här blir jag kvar. Gillar ju att vågsurfa och här får vi vågor på alla vindriktningar förutom rakt nordlig vind. Dessutom ger motvind starka ben när man cyklar och motvi
Fast Jessie, nu när jag har hamnat i skåne måste jag säga att jag har sett ljuset och här blir jag kvar. Gillar ju att vågsurfa och här får vi vågor på alla vindriktningar förutom rakt nordlig vind. Dessutom ger motvind starka ben när man cyklar och motvi
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:41Mats: Jag KAN ha sett dig skriva nåt på dansk, men då tittade jag bort sådär blixtfort, du vet?
Mats: Jag KAN ha sett dig skriva nåt på dansk, men då tittade jag bort sådär blixtfort, du vet?
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:41Jessie: bra, vill ju inte bli ovän med dig! (L)
Jessie: bra, vill ju inte bli ovän med dig! (L)