Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:41Jo tack, Richard. Jag VET att det ALLTID blåser där... *himlar med ögonen*
Jo tack, Richard. Jag VET att det ALLTID blåser där... *himlar med ögonen*
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:42Anna, alltså... Ehm... Nu ska vi inte... Hmm. *harklar mig lite* BILD:http://s3.amazonaws.com/advrider/shog.gif
Anna, alltså... Ehm... Nu ska vi inte... Hmm. *harklar mig lite* BILD:http://s3.amazonaws.com/advrider/shog.gif
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:42Anna: Jag vill INTE få mina fötter masserade (no way, no how) så om han har såna behov får han gärna ta ut dem på dig. Jag kan nöja mig med de andra jag... *blygsam som få*
Anna: Jag vill INTE få mina fötter masserade (no way, no how) så om han har såna behov får han gärna ta ut dem på dig. Jag kan nöja mig med de andra jag... *blygsam som få*
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:42JAG HINNER INTE MED!
🙂
JAG HINNER INTE MED!
🙂
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:42Jadu Mats, du får hålla reda på dina flickor nu 😉
Jadu Mats, du får hålla reda på dina flickor nu 😉
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:43*tipsar Björn om sammanfattningstråden*
(...och du kanske vill läsa där imorgon med?) 😉
*tipsar Björn om sammanfattningstråden*
(...och du kanske vill läsa där imorgon med?) 😉
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:44Kenny, japp, en kamel som går på voltaren...typ
Sofine, nu blir jag nervös och darrar lite med underläppen...Nädå, det var ju bara ett skämt, för det mesta gillar jag alla tjejer som har anknytning till sthlm...på samma sätt som jag gillar alla tjejer fr
Kenny, japp, en kamel som går på voltaren...typ
Sofine, nu blir jag nervös och darrar lite med underläppen...Nädå, det var ju bara ett skämt, för det mesta gillar jag alla tjejer som har anknytning till sthlm...på samma sätt som jag gillar alla tjejer fr
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:44Enkelt Mats, du får alla andra fötter hava, jämte mig. Men andra kroppsdelar får du ge blanka tusan i. Capiche? (H)
Enkelt Mats, du får alla andra fötter hava, jämte mig. Men andra kroppsdelar får du ge blanka tusan i. Capiche? (H)
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:44Ja, richard är ju inte känd för att vara kräsen precis.... 😉
Ja, richard är ju inte känd för att vara kräsen precis.... 😉
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:44Jessie: Du får uppdatera sammanfattningstråden varje timma för mig 🙂
Jessie: Du får uppdatera sammanfattningstråden varje timma för mig 🙂