Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:44Richard: Ah. Där ser man! 😀 Man lär sig nåt nytt varje dag! 😀
Richard: Ah. Där ser man! 😀 Man lär sig nåt nytt varje dag! 😀
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:45Sofie: Jag tror vi kan konstatera att Richard gillar tjejer. *nicka intensivt*
Sofie: Jag tror vi kan konstatera att Richard gillar tjejer. *nicka intensivt*
Quote from Rasmus Olsson on 4 April 2010, 22:45Men fan vad ni skriver! Min bärbara har kraschat (tack Klonen) och nu sitter jag med lånad pc.... NÄR tar detta svammel slut?!
Men fan vad ni skriver! Min bärbara har kraschat (tack Klonen) och nu sitter jag med lånad pc.... NÄR tar detta svammel slut?!
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:45Jadu Mats...... *nickar menande*
Jadu Mats...... *nickar menande*
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:45Mats: Spelar storleken roll? Mina 35:or skulle inte må jättedåligt av massage! (H:)
Richard: *skakar på huvudet och ler* Tur för dig det 😉 jag ha dock bara bott här i 5 år f ö.
EDIT: Skostorleken är inte 25 haha!
Mats: Spelar storleken roll? Mina 35:or skulle inte må jättedåligt av massage! (H:)
Richard: *skakar på huvudet och ler* Tur för dig det 😉 jag ha dock bara bott här i 5 år f ö.
EDIT: Skostorleken är inte 25 haha!
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:46Storleken har ingen betydelse så länge de levereras i ett par snygga klackskor. (H:)
Storleken har ingen betydelse så länge de levereras i ett par snygga klackskor. (H:)
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:00Men tjejer, ni får ju ursäkta min förvirring, att komma in här bland er är ju som för en hi-fi-nörd att komma in på clas ohlson och upptäcka att ALLA kablar är guldpläterade. Man vågar inte säga var man har hittat er, ni duger bra, men framför allt är ni
Men tjejer, ni får ju ursäkta min förvirring, att komma in här bland er är ju som för en hi-fi-nörd att komma in på clas ohlson och upptäcka att ALLA kablar är guldpläterade. Man vågar inte säga var man har hittat er, ni duger bra, men framför allt är ni
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:01Förlåt säger han.. men postar ändå, istället för att skriva om och skriva rätt..
Lady says hmmmmmm....
Förlåt säger han.. men postar ändå, istället för att skriva om och skriva rätt..
Lady says hmmmmmm....
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:01En hi-fi-nörd skulle väl knappast handla sina kablar hos classe? 😀
En hi-fi-nörd skulle väl knappast handla sina kablar hos classe? 😀
Quote from Rasmus Olsson on 4 April 2010, 23:01Richard, du glömde en grej: som att komma in i en bilhall och upptäcka att du bara har körkort för EU-moppe? 😀
Richard, du glömde en grej: som att komma in i en bilhall och upptäcka att du bara har körkort för EU-moppe? 😀