Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:01Richard: Oj, oj, oj... Förlåta? Glöm och dröm.
Richard: Oj, oj, oj... Förlåta? Glöm och dröm.
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:02Richard richard..... *skakar på huvudet*
Richard richard..... *skakar på huvudet*
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:02Fan, den var bra Bruse! (t+)
Fan, den var bra Bruse! (t+)
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:02hahaha!!!
hahaha!!!
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:02Bruse: *ASG*
Bruse: *ASG*
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:03Aaaahaha Richard! :D(t+)
Aaaahaha Richard! :D(t+)
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:11Ska nog förresten inte skylla på tourettes, jag är bara ett offer...Nå tjejer, är det armstödet igen eller kan jag gottgöra min glappkäft på något annat sätt...pretty please, inte armstödet...
Ska nog förresten inte skylla på tourettes, jag är bara ett offer...Nå tjejer, är det armstödet igen eller kan jag gottgöra min glappkäft på något annat sätt...pretty please, inte armstödet...
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:13Kom, Richard. Du kan sitta jämte mig. Jag är helt ofarlig. *ler vänligt och vinkar in Richard*
Kom, Richard. Du kan sitta jämte mig. Jag är helt ofarlig. *ler vänligt och vinkar in Richard*
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:14(fasen också.. jag skulle ju precis gå och lägga mig... men nu blev det ju popcornläge istället?)
(fasen också.. jag skulle ju precis gå och lägga mig... men nu blev det ju popcornläge istället?)
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:14*tänker på lord of the rings I när Bilbo ler och plötsligt förvandlas till ett monster*
(och nej, jag är inget stort fan, men jag hoppade högt och dök ner bakom stolsgrannen, så den scenen har fastnat (#))
*tänker på lord of the rings I när Bilbo ler och plötsligt förvandlas till ett monster*
(och nej, jag är inget stort fan, men jag hoppade högt och dök ner bakom stolsgrannen, så den scenen har fastnat (#))