Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:19tack Mats *tar en näve*
tack Mats *tar en näve*
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:19*slår sig ner i soffan bredvid Mats och tar tacksamt emot lite popcorn*
*slår sig ner i soffan bredvid Mats och tar tacksamt emot lite popcorn*
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:20Jag som just borstat tänderna...
Jag som just borstat tänderna...
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:20*hittar en osmält hög snö med diverse gammalt blaj i som jag trycker in innanför brallorna på Richard*
*moahahahaaaa*
*hittar en osmält hög snö med diverse gammalt blaj i som jag trycker in innanför brallorna på Richard*
*moahahahaaaa*
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:20Gaaah! Vänta, vänta! Jag är inte helt med på en sak?
Ska vi hångla eller slå honom? *totalförvirring råder*
Gaaah! Vänta, vänta! Jag är inte helt med på en sak?
Ska vi hångla eller slå honom? *totalförvirring råder*
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:20*sliter av honom mössan* till att börja med 😉
*sliter av honom mössan* till att börja med 😉
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:21Definiera "fixar resten" - känner mig härligt nervöst pirrig, lite som innan ett drop i offpisten...
Definiera "fixar resten" - känner mig härligt nervöst pirrig, lite som innan ett drop i offpisten...
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:21Jessie: Han kallade oss billiga, så gör vad du vill.. Jag satsar mer på den aggressiva varianten...
Jessie: Han kallade oss billiga, så gör vad du vill.. Jag satsar mer på den aggressiva varianten...
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:22Får matcha med en bild utan mössa då, brb...
Får matcha med en bild utan mössa då, brb...
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:22Ah, sant Sofie. Jag tänkte mer på att han troligen inte klarar av hånglet lika bra som stryket.. jag menar.. stryk kanske han är van vid? 😉
Ah, sant Sofie. Jag tänkte mer på att han troligen inte klarar av hånglet lika bra som stryket.. jag menar.. stryk kanske han är van vid? 😉