Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:22Han kallade ju oss guldplätterade kablar. Och jag envisas fortfarande med att tro att ingen äkta hifi-nörd skulle köpa dem på CO...och då är det inte billiga. 😉
Han kallade ju oss guldplätterade kablar. Och jag envisas fortfarande med att tro att ingen äkta hifi-nörd skulle köpa dem på CO...och då är det inte billiga. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 4 April 2010, 23:23Tänk på att Richard inte riktigt har åldern inne, när han står där å viftar med sitt.... "körkort"...
Så flickor, var liiiite snälla mot pôjken, han bli mentalt skadad av er.. "behandling"...
Tänk på att Richard inte riktigt har åldern inne, när han står där å viftar med sitt.... "körkort"...
Så flickor, var liiiite snälla mot pôjken, han bli mentalt skadad av er.. "behandling"...
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:24Är du mycket avis, Brusevännen? 😉
Är du mycket avis, Brusevännen? 😉
Quote from Rasmus Olsson on 4 April 2010, 23:25Inte ett dugg. Jag vet vad ni går för, och håller mig mycket medvetet undan.
Inte ett dugg. Jag vet vad ni går för, och håller mig mycket medvetet undan.
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:25eh *sliter av honom tröjan också och väntar på den bilden*
😀
eh *sliter av honom tröjan också och väntar på den bilden*
😀
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:26Vaddå inte åldern inne? Var han inte typ... 33?
Vaddå inte åldern inne? Var han inte typ... 33?
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:26Way to go, Anna! (t+)
Way to go, Anna! (t+)
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:26Anna: BRA JOBBAT! Jag älskar att du är så smart! (L)
Anna: BRA JOBBAT! Jag älskar att du är så smart! (L)
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:27Tack Jenny! (L) *väntar fortfarande på bilden*
Tack Jenny! (L) *väntar fortfarande på bilden*
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:27(jag tycker det börjar luta mer åt hångel än åt stryk ändå jag.. men jag avvaktar givetvis bild.. det var det där med hår på fel ställen och det och sånt ju 😉 )
(jag tycker det börjar luta mer åt hångel än åt stryk ändå jag.. men jag avvaktar givetvis bild.. det var det där med hår på fel ställen och det och sånt ju 😉 )