Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:28Elin, liknelsen började ju så för att jag trodde inte att jag skulle hitta en massa fantastiskt trevliga tjejer här, på samma sätt som en hi-fi-nörd inte trodde han skulle hitta fina kablar på CO. Sååå, så långt var det bara fina avsikter...sedan kom den
Elin, liknelsen började ju så för att jag trodde inte att jag skulle hitta en massa fantastiskt trevliga tjejer här, på samma sätt som en hi-fi-nörd inte trodde han skulle hitta fina kablar på CO. Sååå, så långt var det bara fina avsikter...sedan kom den
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:31Jessie, för att bonda lite ska jag berätta om en episod ur mitt cyklistliv...Förra året fick jag för mig att raka mig på benen som en sann racercyklist...detta spred sig och det råkade bli hela kroppen (utom på huvudet)...med epilator...skinkorna was a bi
Jessie, för att bonda lite ska jag berätta om en episod ur mitt cyklistliv...Förra året fick jag för mig att raka mig på benen som en sann racercyklist...detta spred sig och det råkade bli hela kroppen (utom på huvudet)...med epilator...skinkorna was a bi
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:31Haha, aj aj aj.
Haha, aj aj aj.
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:31bilden richard, bilden............ *påminner*
bilden richard, bilden............ *påminner*
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:32Sa jag att jag har nätbrynja under 😉
Sa jag att jag har nätbrynja under 😉
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:32Nu är jag lite mer inne på hett lim eller något liknande... men i smyg så erkänner jag att jag är lite impad iaf. Om det sen är över pojkens dumhet eller vad han är villig att göra för att bli av med hår, det låter jag bero så länge... och går och lägger
Nu är jag lite mer inne på hett lim eller något liknande... men i smyg så erkänner jag att jag är lite impad iaf. Om det sen är över pojkens dumhet eller vad han är villig att göra för att bli av med hår, det låter jag bero så länge... och går och lägger
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:35Natt natt Jessie
Natt natt Jessie
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:43Anna, hade den inte på, men fick ju springa och hämta den 😉
Anna, hade den inte på, men fick ju springa och hämta den 😉
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:46den var ju dock i minsta laget faktiskt.... 😉 bilden alltså. bilden....
den var ju dock i minsta laget faktiskt.... 😉 bilden alltså. bilden....
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 23:49Ja, lite får ju lämnas åt fantasin 😉 Tur att du förtydligade vad som var lite litet, underläppen började darra där igen...Är det bara vi kvar här nu?
Ja, lite får ju lämnas åt fantasin 😉 Tur att du förtydligade vad som var lite litet, underläppen började darra där igen...Är det bara vi kvar här nu?