Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:11*kör alligatortrixet* 😉
Jag tror inte du vågar...
*kör alligatortrixet* 😉
Jag tror inte du vågar...
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:11Richard: nej. barasåattduvet 😉
Välkommen hem! Hur har du haft det?
Richard: nej. barasåattduvet 😉
Välkommen hem! Hur har du haft det?
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:11Er kan man ju inte lämna ensamma i några timmar ens innan ni spårar ur... *skrattar*
Er kan man ju inte lämna ensamma i några timmar ens innan ni spårar ur... *skrattar*
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:12Jessie: Har vi någonsin spårat in? *orförstående* (Välkommen "hem" förresten. (L))
Jessie: Har vi någonsin spårat in? *orförstående* (Välkommen "hem" förresten. (L))
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:12"Jag tror inte att du vågar" och "fegis" funkar ganska bra för att få mig att göra sådant man inte alls hade tänkt göra egentligen.
"Jag tror inte att du vågar" och "fegis" funkar ganska bra för att få mig att göra sådant man inte alls hade tänkt göra egentligen.
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:13Elin: Vet precis hur du menar.... *flinar*
Elin: Vet precis hur du menar.... *flinar*
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:13Magnus, Elin: funkar inte alls på mig. Jag rycker på axlarna och vänder mig om. typ 😉
Magnus, Elin: funkar inte alls på mig. Jag rycker på axlarna och vänder mig om. typ 😉
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:14Eh...fast det där lät nog värre än det var menat. 😀
Eh...fast det där lät nog värre än det var menat. 😀
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:14Det regnar.
Det regnar.
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 22:14Någon som försöker byta samtalsämne??
Någon som försöker byta samtalsämne??