Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:40bra de elin sträck på dig!!!!
bra de elin sträck på dig!!!!
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:41Ja det är bara att komma hit och hälsa på. Det är dock obligatoriskt att följa med på minst två mils löpning. 😉
Ja det är bara att komma hit och hälsa på. Det är dock obligatoriskt att följa med på minst två mils löpning. 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:42Elin: är det okej om jag kommer nu på direkten?
Elin: är det okej om jag kommer nu på direkten?
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:42Elin. Jag tar med inlines och ett rep så kan du dra, blir mer effektiv träning för dig 😉
Elin. Jag tar med inlines och ett rep så kan du dra, blir mer effektiv träning för dig 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:432 mil.. shit.... jag gav mig ut på 5 km i fre eem o klara det precis!!!
2 mil.. shit.... jag gav mig ut på 5 km i fre eem o klara det precis!!!
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:44Robert: Ja kommer och hämtar upp dig så sticker vi ner och kollar vem hon är-
Robert: Ja kommer och hämtar upp dig så sticker vi ner och kollar vem hon är-
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:45Jajjemen, bara att dyka upp! Jag har fortfarande inte fått den där massagen som jag tyckte att jag behövde igår. 😀
Jajjemen, bara att dyka upp! Jag har fortfarande inte fått den där massagen som jag tyckte att jag behövde igår. 😀
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:45Per: Kanon, tuta tre gånger när du är utanför
Elin: Drar du runt mig i två mil så kan jag massera 🙂
Per: Kanon, tuta tre gånger när du är utanför
Elin: Drar du runt mig i två mil så kan jag massera 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:46Känner att jag kommer få svårt att leva upp till mitt rykte. 😀
Känner att jag kommer få svårt att leva upp till mitt rykte. 😀
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:47Elin: Förresten, vart ville du bli masserad? *kom på vem jag pratade med* 🙂
Elin: Förresten, vart ville du bli masserad? *kom på vem jag pratade med* 🙂