Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:54Jag ska ju hänga på ett par flygplatser de kommande veckorna så då kanske jag får lite trängsel iaf.... återkommer med tips på vart man ska resa alternativt mellanlanda 😉
Jag ska ju hänga på ett par flygplatser de kommande veckorna så då kanske jag får lite trängsel iaf.... återkommer med tips på vart man ska resa alternativt mellanlanda 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:54mäste säga hej till per o robert... ni är nya här för mig så.. hej på er 🙂
mäste säga hej till per o robert... ni är nya här för mig så.. hej på er 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:54i vissa städer har de skatt på trängsel
i vissa städer har de skatt på trängsel
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:55Sabina: Hej. Ni verkar vara ett gäng glada och goa människor här.
Sabina: Hej. Ni verkar vara ett gäng glada och goa människor här.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:56Elin: Jag bor i de centrala delarna av en mindre stad, men det är ingen trängsel här eller.
Sabina: Hej på dig *hälsar ordentligt*
Elin: Jag bor i de centrala delarna av en mindre stad, men det är ingen trängsel här eller.
Sabina: Hej på dig *hälsar ordentligt*
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:57Haha, här finns ju inte ens några kor i närheten. 😀 Jag hade en husmus här men jag förklarade krig mot den när den lärde sig öppna locket på min müsliburk så nu är han no more.
Haha, här finns ju inte ens några kor i närheten. 😀 Jag hade en husmus här men jag förklarade krig mot den när den lärde sig öppna locket på min müsliburk så nu är han no more.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:58Elin: Jag undviker gärna trängsel med kor 😀
Elin: Jag undviker gärna trängsel med kor 😀
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:59Elin: Där tänkte jag skriva nåt om två djur i samma hus, men undvek detta 😀
Elin: Där tänkte jag skriva nåt om två djur i samma hus, men undvek detta 😀
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 21:00Då ska jag undvika att berätta om när jag försökte förklara att det inte var några hundhår i de muffinsarna jag hade bakat.
Då ska jag undvika att berätta om när jag försökte förklara att det inte var några hundhår i de muffinsarna jag hade bakat.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 21:02trevligt att "träffas" per o robert o välkomna.. jag är ju rätt ny här på funbeat.. så jag har med fått den kännslan av alla här....
trevligt att "träffas" per o robert o välkomna.. jag är ju rätt ny här på funbeat.. så jag har med fått den kännslan av alla här....