Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 21:13Hmm... Börjar misstänka att det är jag som hamnar på armstödet idag istället för Richard...? (#) 😉
Hmm... Börjar misstänka att det är jag som hamnar på armstödet idag istället för Richard...? (#) 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 21:14Det är väl bara att du börjar leverera Mats så slipper du armstödet. 😉
Det är väl bara att du börjar leverera Mats så slipper du armstödet. 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 21:15Mats: ja, eftersom jag är oemotståndlig lär jag ju veta det efter helgen. Gör du inget försök var du får blyg. Eller så. 😀
Elin: jag tror du har rätt *får hoppas på trängsel i bagageutlämningen på kastrup*
Mats: ja, eftersom jag är oemotståndlig lär jag ju veta det efter helgen. Gör du inget försök var du får blyg. Eller så. 😀
Elin: jag tror du har rätt *får hoppas på trängsel i bagageutlämningen på kastrup*
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 21:17sessan: saik förlorade tyvärr 🙁
men hv vann ju 🙂
sessan: saik förlorade tyvärr 🙁
men hv vann ju 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 21:17Mats: Nu har du det jobbigt 😉
Mats: Nu har du det jobbigt 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 21:18Sover inte du Lucas?
Sover inte du Lucas?
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 21:19Och när har biomänniskorna tänkt återkomma med en rapport då?! (#)
Och när har biomänniskorna tänkt återkomma med en rapport då?! (#)
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 21:19du fick ju mig på andra tankar Eli;)
Sen så plingar det väl lite för mycket på msn för att stänga ner just nu 🙁
du fick ju mig på andra tankar Eli;)
Sen så plingar det väl lite för mycket på msn för att stänga ner just nu 🙁
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 21:20Ryktet säger att vissa är hemma.....
Ryktet säger att vissa är hemma.....
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 21:20Tror att stackars Mats blev räddad av biofolket just... 😀
Tror att stackars Mats blev räddad av biofolket just... 😀