Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 21:33"En kvinna med huvudvärk, är... ...som..."
Nä. *kommer inte på något vettigt alls att fortsätta det talesättet med* (#)
😀
"En kvinna med huvudvärk, är... ...som..."
Nä. *kommer inte på något vettigt alls att fortsätta det talesättet med* (#)
😀
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 21:35Sabina: Genom att skriva BILD :"bildadress till en smilie från något forum, det ska sluta på ett bildformat" utan mellanslag mellan "BILD" och ":".
Sabina: Genom att skriva BILD :"bildadress till en smilie från något forum, det ska sluta på ett bildformat" utan mellanslag mellan "BILD" och ":".
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 21:35ok.. då förstår jag 🙂
edit: TACK 😉
ok.. då förstår jag 🙂
edit: TACK 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 21:36Undrar om jag inte fick lite huvudvärk nu i alla fall...
Undrar om jag inte fick lite huvudvärk nu i alla fall...
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 21:37Elin: Behåll det denna gånge, jag har nog 😉
Elin: Behåll det denna gånge, jag har nog 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 21:39Hehe, jag ville inte skicka den vidare, jag ville bli av med den helt. 🙂
Hehe, jag ville inte skicka den vidare, jag ville bli av med den helt. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 21:39(t+) då e vi två 😀
(t+) då e vi två 😀
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 21:42Jag tror tametusan att ni skickade era respektive huvudvärkar till mig. (#) Hmm... Rödvin funkar alltid. 😀
Jag tror tametusan att ni skickade era respektive huvudvärkar till mig. (#) Hmm... Rödvin funkar alltid. 😀
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 21:44Tror jag får ge upp mina försök att komma med subtila insinuationer.
Tror jag får ge upp mina försök att komma med subtila insinuationer.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 21:45Jag fattade vad du var ute efter Elin, men det gjorde tydligen inte grabbarna 😉
Jag fattade vad du var ute efter Elin, men det gjorde tydligen inte grabbarna 😉