Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 10:40Men kom igen, 350 olästa inlägg sen 22 igår kväll, hur sjutton ska man ha en chans att hänga med här, ens när man försöker??
Men kom igen, 350 olästa inlägg sen 22 igår kväll, hur sjutton ska man ha en chans att hänga med här, ens när man försöker??
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 10:52Du får prioritera bort oviktigheter som jobb, familj och vänner...
Du får prioritera bort oviktigheter som jobb, familj och vänner...
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 10:56Jag tror att vi måste arbeta aktivt för att få lite folk att OSINGLA sig, för det kommer ständigt in nya, men ingen kommer ut igen... Den här gruppen är som en ormgrop ur vilken man aldrig lyckas frigöra sig...
😉
Jag tror att vi måste arbeta aktivt för att få lite folk att OSINGLA sig, för det kommer ständigt in nya, men ingen kommer ut igen... Den här gruppen är som en ormgrop ur vilken man aldrig lyckas frigöra sig...
😉
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 10:58Kenny: Tror du har rätt där, har man väl gått in i denna grupp så är man evigt singel 🙁
Kenny: Tror du har rätt där, har man väl gått in i denna grupp så är man evigt singel 🙁
Quote from Rasmus Olsson on 6 April 2010, 10:59Vadå?! Jag jobbar på det konstant.
Vadå?! Jag jobbar på det konstant.
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 10:59*tittar lite oroligt* Jenny hur menar du nu? Skulle man vilja lamna singelgruppen? Ar inte det lite som att bara sluta ha tid for sina vanner om man nu skulle ga och osingla sig?
😉
Mer FB-singeltraffar FTW! 🙂
*tittar lite oroligt* Jenny hur menar du nu? Skulle man vilja lamna singelgruppen? Ar inte det lite som att bara sluta ha tid for sina vanner om man nu skulle ga och osingla sig?
😉
Mer FB-singeltraffar FTW! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 11:00där satte du huvudet på spiken Kenny, vad sägs om ett steg i rätt riktning och ta och ses allihopa??? Har hört att Anders är bra på att fixa 😀
där satte du huvudet på spiken Kenny, vad sägs om ett steg i rätt riktning och ta och ses allihopa??? Har hört att Anders är bra på att fixa 😀
Quote from Fredric Lagerström on 6 April 2010, 11:04Javisst Kenny. Vi skapar våra egna regler och får en förvrängd verklighetsuppfattning. Börjar kalla alla andra för "dom".
Vi ser inte längre skillnad på natt eller dag. Jobb, vänner osv
blir pseudohändelser. Träffas vi så sitter vi i biomörkret.Det vi i
Javisst Kenny. Vi skapar våra egna regler och får en förvrängd verklighetsuppfattning. Börjar kalla alla andra för "dom".
Vi ser inte längre skillnad på natt eller dag. Jobb, vänner osv
blir pseudohändelser. Träffas vi så sitter vi i biomörkret.
Det vi i
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 11:14Aadu: Men... JAG är ju Alfahonan... Är jag inte karismatisk nog för dig? *blänger på Aadu* 😉
Aadu: Men... JAG är ju Alfahonan... Är jag inte karismatisk nog för dig? *blänger på Aadu* 😉
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 11:18Hörde jag ormgrop??
😉
Hörde jag ormgrop??
😉