Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 11:28hemskans vad du hör mycket, lyssanr du överhuvud taget på föreläsningen?
hemskans vad du hör mycket, lyssanr du överhuvud taget på föreläsningen?
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 11:29Äl liiite dåligt fokus på gubben längst fram i salen just 😉
Äl liiite dåligt fokus på gubben längst fram i salen just 😉
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 12:16o dig då?????
o dig då?????
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 12:41Alltså det var jag som hade dåligt fokus på gubben....
Alltså det var jag som hade dåligt fokus på gubben....
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 13:31aaa
aaa
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 14:14Sitter på en lektion med samma gubbe nu och försöker desperat behålla fokus (det är rast nu) 🙂
Sitter på en lektion med samma gubbe nu och försöker desperat behålla fokus (det är rast nu) 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 6 April 2010, 14:14Elin är min idol! (hv)
Ville bara säga det.
Elin är min idol! (hv)
Ville bara säga det.
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 23:31Dags för lite svammel:
Livet var bra mycket lättare när jag inte dejtade.. eller när jag dejtade på riktigt? (det beror lite på hur man ser det...)
Någon åkte för att träffa mig eller tvärtom, sen sov han eller jag över och så var vi ihop. Evvla L1 och L
Dags för lite svammel:
Livet var bra mycket lättare när jag inte dejtade.. eller när jag dejtade på riktigt? (det beror lite på hur man ser det...)
Någon åkte för att träffa mig eller tvärtom, sen sov han eller jag över och så var vi ihop. Evvla L1 och L
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 23:32Har du varit ute med plakaten nu Jessie? 😀
Har du varit ute med plakaten nu Jessie? 😀
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 23:33Plakaten är under omformulering för närvarande.... (#)
...och troligen omaddressering med. 😉
Plakaten är under omformulering för närvarande.... (#)
...och troligen omaddressering med. 😉