Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Det där blev för komplicerat för min något vegeterade hjärna, nu går jag och lägger mig.

Och Fredrik bör göra samma sak!

Ja, Elin. *borstar skamset tänderna*

Borsta tänderna var det ju ja... *gör detsamma*

Vill bara tillägga att jag är ett miffo. Iaf blev jag kallad det. Har inte bestämt mig om det var en komplimang eller en förolämpning. Kanske det beror på avsändaren?

Bruse,
är det klonen eller nån i den åldern så ska du nog inte lägga så mycket vikt vid det.
Är det en tjej så _kan_ det vara positivt, det ska visst bero på tonfall, tillfälle och kroppsspråk...
Män är mera enkelspåriga och menar det de säger.

har

Du är så klok Håkan! 🙂

tsss, äsch då Jeanette... *rodnar*

...eller... hmmm, citerar mig själv
"Är det en tjej så _kan_ det vara positivt, det ska visst bero på tonfall, tillfälle och kroppsspråk... "

tack, tror jag 😀

Definitivt positivt Håkan, bara att suga åt sej! 🙂 *nickar o ler o ser väldigt övertygande ut, inga dubbla budskap så långt ögat når!*

Exakt hur lat är jag om jag funderar på att lämna in bilen på verkstad för däckbyte istället för att göra det själv? Nackdelen om jag ska göra det själv är att jag dessutom måste transportera mig ett par mil för att få tillgång till ordentliga verktyg...a

Elin det finns de som lever på att byta däck.....gynna gärna dem det gör jag!! 🙂