Quote from Rasmus Olsson on 8 April 2010, 14:22Jag gör det gratis utan baktanke eller sprit.
Jag gör det gratis utan baktanke eller sprit.
Quote from Fredric Lagerström on 8 April 2010, 14:22Ja, och bilmekaren kan ju vara en trevlig snubbe som bjuder på lunch.
Ja, och bilmekaren kan ju vara en trevlig snubbe som bjuder på lunch.
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 14:23Han jag pratade med lät himla trevlig i telefonen också. 😀
Han jag pratade med lät himla trevlig i telefonen också. 😀
Quote from Rasmus Olsson on 8 April 2010, 14:25Elin, tänk på att det krävs lite arbete för att vara min idol.
Elin, tänk på att det krävs lite arbete för att vara min idol.
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 14:27Bruse: Jag tror jag har haft min stund i rampljuset nu, dags att lämna över till någon ny förmåga.
Bruse: Jag tror jag har haft min stund i rampljuset nu, dags att lämna över till någon ny förmåga.
Quote from Rasmus Olsson on 8 April 2010, 14:27NEJ!
NEJ!
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 14:29Elin >> Nej varför det ?
Elin >> Nej varför det ?
Quote from Rasmus Olsson on 8 April 2010, 14:30Att vara idol är inget jobb som hon bara kan säga upp sig från liksom.
Att vara idol är inget jobb som hon bara kan säga upp sig från liksom.
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 14:34Tja...för att Bruse inte ska tycka att jag måste ragga upp bilmeken till exempel.
Tja...för att Bruse inte ska tycka att jag måste ragga upp bilmeken till exempel.
Quote from Rasmus Olsson on 8 April 2010, 14:37Elin, du behöver inte ragga upp mekanikern för å va min Idol.
Vill bara inte du ska köra med dubbdäck.
Elin, du behöver inte ragga upp mekanikern för å va min Idol.
Vill bara inte du ska köra med dubbdäck.