Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 15:03Svårt när man inte vet vad han gillar eller redan har...och den enda person som skulle kunna tänkas veta/känna någon som vet inte vill prata med en på ett par veckor. 😀
Svårt när man inte vet vad han gillar eller redan har...och den enda person som skulle kunna tänkas veta/känna någon som vet inte vill prata med en på ett par veckor. 😀
Quote from Rasmus Olsson on 8 April 2010, 15:04Presentkort på massage, det kan behövas efter en maraton.
Presentkort på massage, det kan behövas efter en maraton.
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 15:13Ah, bra tänkt. Ska se vad som går att ordna. (t+)
Ah, bra tänkt. Ska se vad som går att ordna. (t+)
Quote from Rasmus Olsson on 8 April 2010, 15:15Jag vet att jag är smart. Ödmjuk är jag också.
Jag vet att jag är smart. Ödmjuk är jag också.
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 15:15Tack. Ska man visst säga också. 😉
Tack. Ska man visst säga också. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 8 April 2010, 15:16(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 16:00Exakt _hur_ tråkigt kan man ha egentligen?
Exakt _hur_ tråkigt kan man ha egentligen?
Quote from Rasmus Olsson on 8 April 2010, 16:05Så här tråkigt:
trååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååkigt
Så här tråkigt:
trååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååkigt
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 16:06Av egen erfarenhet vet jag att man kan ha väldigt, väldigt tråkigt och att man bara vill kräkas på "det blir inte roligare än man gör det". Har du vägarna förbi bjuder jag på muffins och te.
Av egen erfarenhet vet jag att man kan ha väldigt, väldigt tråkigt och att man bara vill kräkas på "det blir inte roligare än man gör det". Har du vägarna förbi bjuder jag på muffins och te.
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 19:11föll för grupptrycket ... i efterhand kan man väl säga ... och bytte bild jag med 🙂
föll för grupptrycket ... i efterhand kan man väl säga ... och bytte bild jag med 🙂