Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 19:15Fasen ska jag också behöva byta bild nu då....
Fasen ska jag också behöva byta bild nu då....
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 19:18Du är dig inte lik Håkan!
Pia: Eller också står du emot grupptrycket. 😀
Du är dig inte lik Håkan!
Pia: Eller också står du emot grupptrycket. 😀
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 19:23Elin,
eller så är det det jag är?!
Elin,
eller så är det det jag är?!
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 19:24Håkan: I så fall har du blivit dig mer lik på det senaste halvåret jämfört med när jag såg dig sist...
Håkan: I så fall har du blivit dig mer lik på det senaste halvåret jämfört med när jag såg dig sist...
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 19:38Elin: jag tror jag står emot trycket ett tag till
har ju ingen ny bild alls. det senaste halvåret alltså...
🙂
Elin: jag tror jag står emot trycket ett tag till
har ju ingen ny bild alls. det senaste halvåret alltså...
🙂
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 19:40Pia: Det där med senaste halvåret var till Håkan. Dig såg jag ju härom veckan. 🙂
Pia: Det där med senaste halvåret var till Håkan. Dig såg jag ju härom veckan. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 19:41🙂
tror senaste vettiga bilden var från mars förra året....
🙂
tror senaste vettiga bilden var från mars förra året....
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 19:44uuuhhmmm... Elin, jag tror att jag måste äta innan jag svarar på det där inlägget, det går lite segt för tillfället (#)
uuuhhmmm... Elin, jag tror att jag måste äta innan jag svarar på det där inlägget, det går lite segt för tillfället (#)
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 20:26Haha, ja Håkan med tanke på att jag bara hade sett dig på din Funbeatbild före i måndags så kan jag ju inte direkt säga att jag skulle känt igen dig från den bilden, nu ser man ju att det är du på bilden 🙂
Haha, ja Håkan med tanke på att jag bara hade sett dig på din Funbeatbild före i måndags så kan jag ju inte direkt säga att jag skulle känt igen dig från den bilden, nu ser man ju att det är du på bilden 🙂
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 20:34*letar efter ölhävning i aktivitetslistan*
*letar efter ölhävning i aktivitetslistan*