Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 20:36ölhävfning Fredrik. 😉 det var ett tag sedan, undrar om jag skulle lyckas nu...
ölhävfning Fredrik. 😉 det var ett tag sedan, undrar om jag skulle lyckas nu...
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 20:41Jag var rätt vass på flaska faktiskt, tricket var att inte skaka för hårt utan ta det lite lugnt :-).
Jag var rätt vass på flaska faktiskt, tricket var att inte skaka för hårt utan ta det lite lugnt :-).
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 20:44Oooh! Ölhävf! (H:)
Edit: Mest ur glas och på planka dock... 😉
Oooh! Ölhävf! (H:)
Edit: Mest ur glas och på planka dock... 😉
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 20:51Fredrik: det var iaf sjukt kul att lara sig 😉 lyckades chocka ngr tyskar med det ocksa *borde ova igen*
Mats: olhavfning funkar ju bara ur flaska, hur ska du annars fa till trycket??
Fredrik: det var iaf sjukt kul att lara sig 😉 lyckades chocka ngr tyskar med det ocksa *borde ova igen*
Mats: olhavfning funkar ju bara ur flaska, hur ska du annars fa till trycket??
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 20:52Anna, det funkar _jättebra_ ur glas också, en helt annan teknik bara. 😉
Anna, det funkar _jättebra_ ur glas också, en helt annan teknik bara. 😉
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 20:53Finns olika grenar med lite olika tekniker Anna :-).
Finns olika grenar med lite olika tekniker Anna :-).
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 20:54Mats: jag kraver bevis pa det dar!
Fredrik: teach me! 😉
Mats: jag kraver bevis pa det dar!
Fredrik: teach me! 😉
Quote from Fredric Lagerström on 8 April 2010, 21:37Capsa? And what kind of thing is that?
Capsa? And what kind of thing is that?
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 21:40Precis min tanke Aadu. Gillar din avatar förresten Emelie, ser lagom galen ut :-).
Precis min tanke Aadu. Gillar din avatar förresten Emelie, ser lagom galen ut :-).
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 21:41Jag kan varken eller. Men jag har många andra bra kvalitéer. 🙂
Jag kan varken eller. Men jag har många andra bra kvalitéer. 🙂