Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 21:46Nä. *snickrar vidare på plakatet som påbörjades igår*
Nä. *snickrar vidare på plakatet som påbörjades igår*
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 21:47Aaah! Min käka låste sig nästan när jag gäspade... Skit. Det gör ont ju! (#)
Aaah! Min käka låste sig nästan när jag gäspade... Skit. Det gör ont ju! (#)
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 21:48Jag fattade, men ville inte spä på bara 😀
Jag fattade, men ville inte spä på bara 😀
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 22:17428 olästa mail på några timmar, rekord hittills. Och då har många av oss varit utanför fb på biodejt. Jisses...
Ocj Jessie som står för sammanfattningarna har inte varit här...Edit: 428 olästa inlägg...
428 olästa mail på några timmar, rekord hittills. Och då har många av oss varit utanför fb på biodejt. Jisses...
Ocj Jessie som står för sammanfattningarna har inte varit här...
Edit: 428 olästa inlägg...
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 22:18Wow.. jag har nog med att läsa ikapp inläggen... tänk du som måste läsa mail oxå 😉
Wow.. jag har nog med att läsa ikapp inläggen... tänk du som måste läsa mail oxå 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 22:20Björn.. jag hade runt i kring 2000 inlägg att ta igen i bara singeltrådarna.. jag markera som läst redan o hoppades på att komma kapp lite när de skriver igen... hehe
Björn.. jag hade runt i kring 2000 inlägg att ta igen i bara singeltrådarna.. jag markera som läst redan o hoppades på att komma kapp lite när de skriver igen... hehe
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 22:24108 inlägg för sent...typ...Heeeeeeej Anna *Ler tillbaka*
108 inlägg för sent...typ...Heeeeeeej Anna *Ler tillbaka*
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 22:27KS: "Håkan förtjänar inte att jag ödslar tid på att skriva PM till honom kom jag på." HAHA det var inte mycket den fina flickan tålde. Jaja känns som om det kan kvitta. 😉
KS: "Håkan förtjänar inte att jag ödslar tid på att skriva PM till honom kom jag på." HAHA det var inte mycket den fina flickan tålde. Jaja känns som om det kan kvitta. 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 22:31Richard: ja den satt långt inne 😉
Richard: ja den satt långt inne 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 23:07Anna, det var förknippat med mitt första inlägg i frustrationstråden, fick starta gevaliakok precis efter mitt inlägg...
Anna, det var förknippat med mitt första inlägg i frustrationstråden, fick starta gevaliakok precis efter mitt inlägg...