Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:47*låter bli att kommentera på att Per kommer på direkten, jag vill ju inte ta Elins plats som snuskigastastast på forumet från henne* 😉
*låter bli att kommentera på att Per kommer på direkten, jag vill ju inte ta Elins plats som snuskigastastast på forumet från henne* 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:48Vill minnas att det var en helkroppsmassage jag efterfrågade efter gårdagens två mil. Lär väl vara sugen på ungefär samma sak om jag ska ta två mil till i natt. 😀
Vill minnas att det var en helkroppsmassage jag efterfrågade efter gårdagens två mil. Lär väl vara sugen på ungefär samma sak om jag ska ta två mil till i natt. 😀
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:49Mats: Hahahaha
Elin och Robert: Det värsta är att jag är seriös medans jag tror att ni mest snackar 😉
Mats: Hahahaha
Elin och Robert: Det värsta är att jag är seriös medans jag tror att ni mest snackar 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:49Egentligen är det ju bara Mats som skriver massa snusk, förstår inte hur det helt plötsligt kan ha blivit jag som får all ära. 😀
Egentligen är det ju bara Mats som skriver massa snusk, förstår inte hur det helt plötsligt kan ha blivit jag som får all ära. 😀
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:50ASG! Här vänner, trängsel it is om man nu saknar beröring...
¨Beröring, kroppskontakt, är när människokroppar (eller djur) får kontakt med varandra. Exempel i vardagslivet är handskakningar, dans och kramar. Dessutom uppstår ofrivillig beröring vid tr
ASG! Här vänner, trängsel it is om man nu saknar beröring...
¨Beröring, kroppskontakt, är när människokroppar (eller djur) får kontakt med varandra. Exempel i vardagslivet är handskakningar, dans och kramar. Dessutom uppstår ofrivillig beröring vid tr
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:50Jag kan seriöst ge en så bra helkroppsmassage jag kan om hon drar runt mig de två milen 😀
Jag kan seriöst ge en så bra helkroppsmassage jag kan om hon drar runt mig de två milen 😀
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:51*går och letar upp lite trängsel*
alternativt någon att skaka hand med
*går och letar upp lite trängsel*
alternativt någon att skaka hand med
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:51Anna och Elin. ASG. Mohahahhahahhahahhahahah. Mats, du försöker bara verka vän och försiktig 😉
Anna och Elin. ASG. Mohahahhahahhahahhahahah. Mats, du försöker bara verka vän och försiktig 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:53*tycker det är väldigt lite trängsel i min nästan tomma lägenhet*
*tycker det är väldigt lite trängsel i min nästan tomma lägenhet*
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 20:54Kanske var dumt av mig att bosätta mig ute på vischan på ett gärde. Är väldigt ont om trängsel här kan jag säga.
Kanske var dumt av mig att bosätta mig ute på vischan på ett gärde. Är väldigt ont om trängsel här kan jag säga.