Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 21:31Jenny trode du skulle lyssna på fuck you låten av Lily... med tanke på ovanstående...
Jenny trode du skulle lyssna på fuck you låten av Lily... med tanke på ovanstående...
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 21:35Vilken tur att du kom hem Emelie. Bruse har tom varit på affärn o letat efter dig.
Vilken tur att du kom hem Emelie. Bruse har tom varit på affärn o letat efter dig.
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 21:37jag var ju i affären! såg dig inte bruse?!
jag var ju i affären! såg dig inte bruse?!
Quote from Rasmus Olsson on 19 May 2009, 21:39Var var du nånstans? jag gick direkt till mjölkkylen å sen till kassan.
Var var du nånstans? jag gick direkt till mjölkkylen å sen till kassan.
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 21:40Emelie: på lördag kanske. Men idag är det myspysvilodag ju! 🙂
Emelie: på lördag kanske. Men idag är det myspysvilodag ju! 🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 21:48Jag köpte mjölk och bröd!
Jag köpte mjölk och bröd!
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 21:48men jenny du har väl hört låten?
men jenny du har väl hört låten?
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 21:56Emelie: jajamensann! 🙂
Emelie: jajamensann! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 08:14Äh, ni är ju en bunt sextörstande frustrerade människor allihop!
Vilodag tar man för övrigt när kroppen säger till, blir så mycket enklare att faktiskt vila då. 🙂
Iofs, i Jennys fall förstår jag, kan va nyttigt med vila och tagga upp sig inför helg
Äh, ni är ju en bunt sextörstande frustrerade människor allihop!
Vilodag tar man för övrigt när kroppen säger till, blir så mycket enklare att faktiskt vila då. 🙂
Iofs, i Jennys fall förstår jag, kan va nyttigt med vila och tagga upp sig inför helg
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 08:25Vi blir iaf inte slutkörda av att HA sex. Snarare tvärtom, man får ju energi och blir piggare (därför vi vill "prata" när ni vill sooova efteråt...), så kanske bör kvinnor inte avstå före en tävling, utan snarare tvärtom? 😉
Om det nu inte sitter ihop me
Vi blir iaf inte slutkörda av att HA sex. Snarare tvärtom, man får ju energi och blir piggare (därför vi vill "prata" när ni vill sooova efteråt...), så kanske bör kvinnor inte avstå före en tävling, utan snarare tvärtom? 😉
Om det nu inte sitter ihop me