Quote from Rasmus Olsson on 20 May 2009, 08:36Jessie, klart att ni tjejer är pigga efteråt. Ni gör ju som oftast ingenting. Vi män däremot får ju göra hela jobbet, klart vi somnar efteråt.
Vad vill jag ha sagt med det där nurå? Jo, med lite mer jämställdhet även i sängen - och jämställdhet är väl nå
Jessie, klart att ni tjejer är pigga efteråt. Ni gör ju som oftast ingenting. Vi män däremot får ju göra hela jobbet, klart vi somnar efteråt.
Vad vill jag ha sagt med det där nurå? Jo, med lite mer jämställdhet även i sängen - och jämställdhet är väl nå
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 08:42Äh, det är väl med jämställdhet som med korruption och orättvisor.
Alla förändringar är bra (ökning eller minskning) bara det är till ens egen fördel. (H)
med det vill jag ha sagt att det finns några av oss som har givit upp hoppet om jämställdhet och nu
Äh, det är väl med jämställdhet som med korruption och orättvisor.
Alla förändringar är bra (ökning eller minskning) bara det är till ens egen fördel. (H)
med det vill jag ha sagt att det finns några av oss som har givit upp hoppet om jämställdhet och nu
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 08:55Snacka? Njaee..
Bara jag som blir sådär skönt dåsig?
Det är ju då man ska lägga sig i skedposition och sussa!
Prata kan man göra senare.
Snacka? Njaee..
Bara jag som blir sådär skönt dåsig?
Det är ju då man ska lägga sig i skedposition och sussa!
Prata kan man göra senare.
Quote from Rasmus Olsson on 20 May 2009, 08:56Aliki, har jag chans på dig?
Aliki, har jag chans på dig?
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 09:50Tjejer som är pratiga efteråt och piggare är de som inte kan släppa hämningarna och hänge sig och låta kroppen styra och bestämma. Eller som inte har en partner som kan läsa deras kropp och ge dem den fulla njutning de kan få.
Tjejer som är pratiga efteråt och piggare är de som inte kan släppa hämningarna och hänge sig och låta kroppen styra och bestämma. Eller som inte har en partner som kan läsa deras kropp och ge dem den fulla njutning de kan få.
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 10:03Topp, Anders!
Topp, Anders!
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 11:23Jag är glad och ställer alltid upp...
Anders, inte kan du ha fördomar om andra könet...vi måste alla försöka vara sams som en stor familj. Det är så dumt med allt detta käbbel..och ska vi inte försöka hålla os till ämnet ...vi skulle Svammla
Jag är glad och ställer alltid upp...
Anders, inte kan du ha fördomar om andra könet...vi måste alla försöka vara sams som en stor familj. Det är så dumt med allt detta käbbel..och ska vi inte försöka hålla os till ämnet ...vi skulle Svammla
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 11:47hmmm vad har du fått i morgonkaffet idag egentligen magnus? snäll-piller?
Var lika kritisk till vårt kön, i det andra påståendet i inlägget. Jämlikt värre! 🙂
hmmm vad har du fått i morgonkaffet idag egentligen magnus? snäll-piller?
Var lika kritisk till vårt kön, i det andra påståendet i inlägget. Jämlikt värre! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 11:53Aha! Jämlik har jag alltid varit! förlåt...jag var "bara pappa ledig fem månder med dottern när hennes mamma tog 7 månader" -det var dumt av mig...sen har jag tagit lika stor andel i barn hus och hem hela tiden...
Men jag vill ju bara att alla skall må b
Aha! Jämlik har jag alltid varit! förlåt...jag var "bara pappa ledig fem månder med dottern när hennes mamma tog 7 månader" -det var dumt av mig...sen har jag tagit lika stor andel i barn hus och hem hela tiden...
Men jag vill ju bara att alla skall må b
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 11:58ja, inte vet jag vad som hänt, men ett gott skratt bjuder du på iaf! 😀
ja, inte vet jag vad som hänt, men ett gott skratt bjuder du på iaf! 😀