Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Men Bruse då...vad är detta för ett otrevligt påhopp och ett inmutande av kösnroller...Alltså jag vill nu inte göra dig upprörd eller så...men att få någonting gjort kan ju vara allt ifrån rykta hästen, rengöra kedjan till att svara på trevliga funbeat in

Äh, vi behöver inte prata kärnkraft för att bli osams Magnus, vi kan prata om huruvida dyslektiker borde förbjudas på internetforum istället... 😉

Vad har äpplen gjort för nåt ont Magnus? banan kanske vi kan tala om, de är inga kärnfrukter.

Jag bara beskrev hur det går till hemma hos mig. Har ringen häst som ska spridas rykten om, inga kedjebrev som ska skrivas. Bara disk och smutsiga golv.

Klart man har smutsiga golv om man har alla sina cyklar i lägenheten.. *mumlar*

Ja men dyslektiker (varför är et så svårt att stava till det) är också människor...och man bör respektera alla...jag fårstår din hållning och kramar dig tillbaka, alla har rätt till en åsikt

Nej Kärnfrukter har också känslor...man skall vara rädda om de

Det är helt ok med smutsiga golv...de som vill ha det får ha det och om någon vill ha rena kan de ha det...det vore dumt att diskutera en sådan enkel sak! Vi skulle ju kunna bli onse...och det vore ju inte bra

Men om man då är detaljfascist och får (fel sorts) rysningar av att se stavfel.. vad ska man då göööra för att klara av att krama en dyslektiker utan att det känns jobbigt? *ber ödmjukast om goda råd i frågan*

Ja man kan ju hoppa öve de inläggen till exempel...se på mina inlägg som exempel...fulla av slarvtumme och är faktiskt diagnostiserad dyslektiker......du kan ju helt enkelt strunta i att läsa vad jag skriver...det är helt ok...jag blir inte ledsen

Var ska jag annars ha cyklarna?! I förrådet står det 2,5 cyklar redan, och möblerna till den där trean jag inte bor i längre.

funderar på om Mangus har råkat ut för ett blixtnedslag á la Mel Gibson och What Women Want..... Alterntivt blivit övertagen av en utomjording á la Men in Black... (Edgar..).