Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 13:22Jag förstår inte vad du menar Anders 😀
Jag förstår inte vad du menar Anders 😀
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 13:25Se där. Nu har du lyckats göra Jessie upprörd, Magnus. Varför ska du alltid hålla på och bråka så??! *skakar uppgivet på huvet...*
Se där. Nu har du lyckats göra Jessie upprörd, Magnus. Varför ska du alltid hålla på och bråka så??! *skakar uppgivet på huvet...*
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 13:26Äh, vrider upp volmen på Pantera - Walk istället! Mycket skön låt!
Med en passande textrad till Magnus: "You cant be something youre not. Be yourself" 😀
Äh, vrider upp volmen på Pantera - Walk istället! Mycket skön låt!
Med en passande textrad till Magnus: "You cant be something youre not. Be yourself" 😀
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 13:26Ja, säg ÅT honom, Linda. Han är DUM!
Ja, säg ÅT honom, Linda. Han är DUM!
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 13:26Nej Förlåt...jag menar alltså jag vill ju att du skall läsa mina inlägg...innerst inne i mitt hjärta skulle jag ocks känna mig ledsen och bortval om du inte läste...men om det skapar irritation och nedstämdhet öatt läsa mina stav fel vill jag abslut inte
Nej Förlåt...jag menar alltså jag vill ju att du skall läsa mina inlägg...innerst inne i mitt hjärta skulle jag ocks känna mig ledsen och bortval om du inte läste...men om det skapar irritation och nedstämdhet öatt läsa mina stav fel vill jag abslut inte
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 13:26Jag får lite olustkänslor när du spelar martyr på det där viset Magnus.. det känns faktiskt inte alls bra?
Jag får lite olustkänslor när du spelar martyr på det där viset Magnus.. det känns faktiskt inte alls bra?
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 13:27Förstår inte Anders...var det ett påhopp? Inte skall vi väl driva med varandra..och göra oss lustigaöver saker man skriver här...det skulle ju kunna skapa energistömmar vi inte riktigt kan kontrollera...
Förstår inte Anders...var det ett påhopp? Inte skall vi väl driva med varandra..och göra oss lustigaöver saker man skriver här...det skulle ju kunna skapa energistömmar vi inte riktigt kan kontrollera...
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 13:29Jag är absolut inte Martyr...jag är glad och tycker om mig själv...trivs här på funbeat...finns så många roliga och trevliga kamrater här som ger mig massor av energi...Jessie jag ser dig som en av dessa cybervänner!
Jag är absolut inte Martyr...jag är glad och tycker om mig själv...trivs här på funbeat...finns så många roliga och trevliga kamrater här som ger mig massor av energi...Jessie jag ser dig som en av dessa cybervänner!
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 13:30äh, det här känns verkligen som Twin Peaks nu... drar till gymmet istället och snackar med en skivstång, så får man de svar man vill ha! 🙂
äh, det här känns verkligen som Twin Peaks nu... drar till gymmet istället och snackar med en skivstång, så får man de svar man vill ha! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 13:32Ja skivstångar är bra för muskelutvecklng och för att avreagera sig. Speciellt om man har negativ energi i kroppen. SÅ kan du komma tillbaka här till din Funbeat familj glad ihågen!
Ja skivstångar är bra för muskelutvecklng och för att avreagera sig. Speciellt om man har negativ energi i kroppen. SÅ kan du komma tillbaka här till din Funbeat familj glad ihågen!