Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 15:03Antingen det eller så kanske man kan få för sig att de är utställda för att torka av bordsytor eller nåt? Allt beror på vilka filter man ser på saker och ting med.... *flinar*
Antingen det eller så kanske man kan få för sig att de är utställda för att torka av bordsytor eller nåt? Allt beror på vilka filter man ser på saker och ting med.... *flinar*
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 15:04Jenny: Ja? Han KUNDE ju ha menat att han tolkade det som DU skrev som ärligt sagt utan en millimeter ironi?
Jenny: Ja? Han KUNDE ju ha menat att han tolkade det som DU skrev som ärligt sagt utan en millimeter ironi?
Quote from Rasmus Olsson on 20 May 2009, 15:05Jenny, är du bra på att stå på händer så är det en fördel.
Jenny, är du bra på att stå på händer så är det en fördel.
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 15:05Jessie: Jaaaa... Det hade jag inte tänkt på förstås! 🙂
Jessie: Jaaaa... Det hade jag inte tänkt på förstås! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 15:06Bruse: NU blev det lite goddag yxskaft här eller?
Bruse: NU blev det lite goddag yxskaft här eller?
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 15:07Men Bruse, man behöver faktiskt inte stå på händer heller.. man kan nöja sig med att lyfta sina ädlaste (?) delar i vädret med.. *hepp!*
Men Bruse, man behöver faktiskt inte stå på händer heller.. man kan nöja sig med att lyfta sina ädlaste (?) delar i vädret med.. *hepp!*
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 15:08Ah! Nu är jag med! *back in the game* (f-n vad jag kan vara trög ibland)
Ah! Nu är jag med! *back in the game* (f-n vad jag kan vara trög ibland)
Quote from Rasmus Olsson on 20 May 2009, 15:10Jenny, inte visste jag du hette Yxskaft. Men ok... allt som gör dig lycklig i slutet på dagen.
Jenny, inte visste jag du hette Yxskaft. Men ok... allt som gör dig lycklig i slutet på dagen.
Quote from Rasmus Olsson on 20 May 2009, 15:14Ja, passa på. Idag är jag extra fjäskig.
Ja, passa på. Idag är jag extra fjäskig.
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 15:22Jenny du anar inte hur snygg Bruse är i thights
Jenny du anar inte hur snygg Bruse är i thights