Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 15:23och att vara skön behöver inte vara sexuellt...
Eller?
och att vara skön behöver inte vara sexuellt...
Eller?
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 15:25Jasså? Har du några bilder?
Magnus: Nähä! *och DÄR gick mitt skämt i stupet* Men du vet ju att jag bara tänker på en sak, för jag är ju ma... Eller... ???
Jasså? Har du några bilder?
Magnus: Nähä! *och DÄR gick mitt skämt i stupet* Men du vet ju att jag bara tänker på en sak, för jag är ju ma... Eller... ???
Quote from Rasmus Olsson on 20 May 2009, 15:32Ja Magnus, har du bilder på mig i tajts?
Ja Magnus, har du bilder på mig i tajts?
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 15:34Jag tänker allt som oftast bara på en sak...det är tyvärr en i princip lika stor åkomma enligt de studier jag läst..(referrar till min korta period på Pyskolgiska Instutitionen i Lund... Nej INTE ST Lars även om Robban vill sända mig dit!
Jag tänker allt som oftast bara på en sak...det är tyvärr en i princip lika stor åkomma enligt de studier jag läst..(referrar till min korta period på Pyskolgiska Instutitionen i Lund... Nej INTE ST Lars även om Robban vill sända mig dit!
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 15:34Bruse...sabba det inte nu...
Bruse...sabba det inte nu...
Quote from Rasmus Olsson on 20 May 2009, 15:54mummel
mummel
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 15:58Bruse i mummelbyxor??
Bruse i mummelbyxor??
Quote from Rasmus Olsson on 20 May 2009, 15:58Det skulle du gilla Anders? snuskgubbe!
Det skulle du gilla Anders? snuskgubbe!
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 16:23Ok folk blir irriterade när jag pratar om kombination av Sex och Muay Thai; men här går det tydligen alldeles utmärkt att diskutera olika vätskor och kladd...
Sen; det är ju bådas ansvar att torka upp, då det inte bara är mannen som står för kladd. Fär d
Ok folk blir irriterade när jag pratar om kombination av Sex och Muay Thai; men här går det tydligen alldeles utmärkt att diskutera olika vätskor och kladd...
Sen; det är ju bådas ansvar att torka upp, då det inte bara är mannen som står för kladd. Fär d
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 16:30Inga stilpoäng på inlägget eller vad säger ni? (V)
Inga stilpoäng på inlägget eller vad säger ni? (V)