Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 16:37Menar du mitt inlägg?? Nä, det är nog inga stilpoäng på det... Har alltid varit mera NV kille än Svenska... (H)
Menar du mitt inlägg?? Nä, det är nog inga stilpoäng på det... Har alltid varit mera NV kille än Svenska... (H)
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 17:27Max: Eh.... *försöker vakna efter 1,5 h eftermiddagsnapp*... ???
Magnus: *ASG* Ok. NU är jag vaken... 🙂
Max: Du, vi SPRUTAR inte ut våra vätskor till höger och vänster. Och jag pratar hur mycket sex och vätskor jag vill. Bara inte storlekar. Jaja... Ok
Max: Eh.... *försöker vakna efter 1,5 h eftermiddagsnapp*... ???
Magnus: *ASG* Ok. NU är jag vaken... 🙂
Max: Du, vi SPRUTAR inte ut våra vätskor till höger och vänster. Och jag pratar hur mycket sex och vätskor jag vill. Bara inte storlekar. Jaja... Ok
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 17:42Nä, det är jättenyttigt, har gjort precis samma sak här nu. 😀 Hel undebart.
Max: Viss skillnad på att prata rakt ut och skriva kuk och fitta jämfört med att anspela på och låta folk tolka själva. Iaf tycker jag det. Och jag må va dubbelmoralig på det då
Nä, det är jättenyttigt, har gjort precis samma sak här nu. 😀 Hel undebart.
Max: Viss skillnad på att prata rakt ut och skriva kuk och fitta jämfört med att anspela på och låta folk tolka själva. Iaf tycker jag det. Och jag må va dubbelmoralig på det då
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 17:44@Jenny: WTF?? Va fan blir du sur för?? Nej naturligtvis sprutar(btw, om din (just nu icke existenta) kille sprutar åt 2 håll sammtidigt så är det ngt fel... 😉 ) ni inte ut eran vätska men det betyder ju inte att den inte existerar.
Sen; när sa jag att d
@Jenny: WTF?? Va fan blir du sur för?? Nej naturligtvis sprutar(btw, om din (just nu icke existenta) kille sprutar åt 2 håll sammtidigt så är det ngt fel... 😉 ) ni inte ut eran vätska men det betyder ju inte att den inte existerar.
Sen; när sa jag att d
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 17:47Kvinnor kan visst kladda ner lika mycket, om inte mer. Kanske inte spruta, men mer flöda är väl rätt ord, fast ändå, näst intill spruta...
Kvinnor kan visst kladda ner lika mycket, om inte mer. Kanske inte spruta, men mer flöda är väl rätt ord, fast ändå, näst intill spruta...
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 17:49Max: Vem har sagt att jag är sur? Sitter här med ett fett smajl på läpparna! (H) Jag är inte sur någonstans! Jag tror att du missuppfattar min ton, vilken är helt naturligt eftersom vi skriver och du varken kan se och höra mig, och det tycker jag är synd,
Max: Vem har sagt att jag är sur? Sitter här med ett fett smajl på läpparna! (H) Jag är inte sur någonstans! Jag tror att du missuppfattar min ton, vilken är helt naturligt eftersom vi skriver och du varken kan se och höra mig, och det tycker jag är synd,
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 17:53Anders: Förlåt. Jag gillar er båda. Det är därför jag blandar ihop er! 🙂
Anders: Förlåt. Jag gillar er båda. Det är därför jag blandar ihop er! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 17:56@Jenny. Ok Då låter vi denna diskussionen bakom oss. *Röker en stoooor symbolisk Fredspipa* (H) Btw Jag är också jätteglad just nu; Ska på Nitendo64 kväll imorgon... Oldschool FTW!!!!
@Jenny. Ok Då låter vi denna diskussionen bakom oss. *Röker en stoooor symbolisk Fredspipa* (H) Btw Jag är också jätteglad just nu; Ska på Nitendo64 kväll imorgon... Oldschool FTW!!!!
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 18:05Nintendo64 är INTE old school!! *muttrar surt* Kom tillbaks när du ska på 8-bitarskväll i någon form.
Nintendo64 är INTE old school!! *muttrar surt* Kom tillbaks när du ska på 8-bitarskväll i någon form.
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 18:08Anders: blev du sur för att jag kallade dig med fel förnamn? 🙁 Jag ber så ödmjukt om ursäkt. Jag hade namnet inpräntad i huvudet efter den andra tråden "be careful what you wish for"... *kram* (det kan inte vara så att du också har dåligt "morgonhumör"?;
Anders: blev du sur för att jag kallade dig med fel förnamn? 🙁 Jag ber så ödmjukt om ursäkt. Jag hade namnet inpräntad i huvudet efter den andra tråden "be careful what you wish for"... *kram* (det kan inte vara så att du också har dåligt "morgonhumör"?;