Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 18:14Nä, blir mest sur på när kidsen tror att nymodigheter är oldschool. 😉 Tror säkert att A-Teens skrivit Dancing Queen också.
Att du skrev fel namn tar jag bara som att du är inte helt vaken än. Ändå tanken som räknas... 🙂
Nä, blir mest sur på när kidsen tror att nymodigheter är oldschool. 😉 Tror säkert att A-Teens skrivit Dancing Queen också.
Att du skrev fel namn tar jag bara som att du är inte helt vaken än. Ändå tanken som räknas... 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 20 May 2009, 18:31Jenny, spelar väl ingen roll om det är Magnus eller Anders, bara de har koll på sina kroppsvätskor, eller hur?
Jenny, spelar väl ingen roll om det är Magnus eller Anders, bara de har koll på sina kroppsvätskor, eller hur?
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 18:48Nä, ingenting spelar roll när man påminns varje dag om att killen som man har en "crush on" går och sportar med en annan. :´( Nu går jag och tränar lite kick - det lär ju bli intressant. Fast inte ett dugg roligt. Hörs senare boys
Nä, ingenting spelar roll när man påminns varje dag om att killen som man har en "crush on" går och sportar med en annan. :´( Nu går jag och tränar lite kick - det lär ju bli intressant. Fast inte ett dugg roligt. Hörs senare boys
Quote from Rasmus Olsson on 20 May 2009, 18:54Men Jenny, jag har inte tränat med nån annan!
Men Jenny, jag har inte tränat med nån annan!
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 19:01Magnus: Tyvärr inte. 🙁
Magnus: Tyvärr inte. 🙁
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 19:01hahah sitter nog med ett lika brett leende som Jenny, men jag tror bestämt att jag hör lite desperata toner... hos SAMTLIGA!
ååå Anders, jag kommer SÅ ihåg 8bitars, synd att det glappade så mycket 🙁 och att vi pga inte hade vett nog utan blåste ut damm
hahah sitter nog med ett lika brett leende som Jenny, men jag tror bestämt att jag hör lite desperata toner... hos SAMTLIGA!
ååå Anders, jag kommer SÅ ihåg 8bitars, synd att det glappade så mycket 🙁 och att vi pga inte hade vett nog utan blåste ut damm
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 19:22Mååånga fina minnen av Duck Hunt och Ice Climber på 8-bitars... (H:)
Mååånga fina minnen av Duck Hunt och Ice Climber på 8-bitars... (H:)
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 19:26jaaaa och mario 1&3 var aldrig jätte förtjust i 2an
jaaaa och mario 1&3 var aldrig jätte förtjust i 2an
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 19:35Zelda-spelen... 😉
Zelda-spelen... 😉
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 19:37http://www.dn.se/ekonomi/donkey-kong-aterupplivas-i-ny-spelkonsol-1.866886
http://www.dn.se/ekonomi/donkey-kong-aterupplivas-i-ny-spelkonsol-1.866886