Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Jag orkade inte läsa slutet, men pigg efter sex blir man ju knappast va? Vad gör ni för fel? Störigt att man måste torka bort allt jävla kladd efteråt så man inte kan däcka direkt. Jävla karlar... Alltid ska ni hålla på att kladda omkring er som treåringa

Äsch. Ursäkta. Jag höll mig inte riktigt till ämnet... *svamlar*

Shit Jenny du är bara skönast här inne!

Ärligt sag utan en millimeter ironi!

Magnus: Hur vet du det? Har du provat alla härinne eller? Och vad fan menar du med det där sista? Var det ett ironiskt sätt att påpeka att du var ironisk eller? MUAhAHAHAHAAAA!!! (#)

Om ni kvinnor bara körde lite mer knipövninangar och tränade lite mer viktiga muskler, skulle det inte bli så kladdigt.

Ja, Magnus är på allt som rör sig. Korrigering: allt som lever.

Jenny: Jag tror han bestämde sig för att du INTE var ironisk och ville tala om det för dig och oss andra! *nicka glatt*

Man får väl knipa tills man får tag i papper? (man kan med fördel ha strategiskt utplacerade rullar lite här och där i lägenheten med........)

Ger det inte lite pervovibbar om det står hushållsrullar lite här å där i någons lägenhet?

Okej då - jag är väl unik på det här med då? JAG blir pigg efteråt iaf.. hur länge, mycket, intensivt och orgasmiskt det än har varit. Sådeså!

Bruse: Vad vet du om mina knipvanor? Inte ett tjotta! Och ursäkta, men det är ert kladd och således ert ansvar. ;P Har Magnus varit på dig också? Stackare... Knep du ordentligt så det inte skulle bli så kladdigt då? 😉

Jessie: Bestämde han sig för att JA