Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 19:51Håller med, det är svårt med vilodagar. Jag brukar försöka promenera, aktiv vila. Annars blir jag hel tokig av att bara vara inne o vara tvungen att ta det lungt.
Lättare på sommarn när det är sol o varmt, då är vila inget problem, bara ta en bok o sätta
Håller med, det är svårt med vilodagar. Jag brukar försöka promenera, aktiv vila. Annars blir jag hel tokig av att bara vara inne o vara tvungen att ta det lungt.
Lättare på sommarn när det är sol o varmt, då är vila inget problem, bara ta en bok o sätta
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 20:08Igår trodde jag aldrig att jag skulle repa mig, men just nu känns det som att jag aldrig har gjort nåt annat än vilat! (H) Fast sugen på att sporta - det är jag då inte! Vill inte gå nära en ring på många timmar känner jag. USCH!
Igår trodde jag aldrig att jag skulle repa mig, men just nu känns det som att jag aldrig har gjort nåt annat än vilat! (H) Fast sugen på att sporta - det är jag då inte! Vill inte gå nära en ring på många timmar känner jag. USCH!
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 20:13Jenny då, måste få dig o tänka på något som du blir glad av. Lite bra musik, leta fram ngra galna kläder längst in i garderoben o sen är det bara o shejka loss.
Jenny då, måste få dig o tänka på något som du blir glad av. Lite bra musik, leta fram ngra galna kläder längst in i garderoben o sen är det bara o shejka loss.
Quote from Rasmus Olsson on 19 May 2009, 20:22I lördags gjorde jag absolut ingenting förutom att gå 100 m till affärn å handla. Och hur gick det då? På söndagen bonkade jag redan i Huddinge efter en mil!
I lördags gjorde jag absolut ingenting förutom att gå 100 m till affärn å handla. Och hur gick det då? På söndagen bonkade jag redan i Huddinge efter en mil!
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 20:23Men Bruse då, killar brukar vara glada när de får bonk, men du verkar nästan uppgiven över detta?
Men Bruse då, killar brukar vara glada när de får bonk, men du verkar nästan uppgiven över detta?
Quote from Rasmus Olsson on 19 May 2009, 20:24Tror vi tänker på olika saker du och jag.
Bonka, gå in i väggen, ta slut....
Tror vi tänker på olika saker du och jag.
Bonka, gå in i väggen, ta slut....
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 20:27Nähä?!? Vad menar du? *ler busigt*
Gå in i väggen, det var ju lite svårt o tro om en stor stark kille som du...så jag tänkte visst på ngt annat då. hehhe
Nähä?!? Vad menar du? *ler busigt*
Gå in i väggen, det var ju lite svårt o tro om en stor stark kille som du...så jag tänkte visst på ngt annat då. hehhe
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 20:27Bruse, du får du f-n ta mig ta och hålla k-ften om dina egna misslyckanden. jag är INTE som du och det kommer att gå SUPERBRA för mig på lördag om jag tar en vilodag idag. Så det är så! :@
Bruse, du får du f-n ta mig ta och hålla k-ften om dina egna misslyckanden. jag är INTE som du och det kommer att gå SUPERBRA för mig på lördag om jag tar en vilodag idag. Så det är så! :@
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 20:29Funderar ju på vem han mötte på affärn, eller vad han köpte?
Funderar ju på vem han mötte på affärn, eller vad han köpte?
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 20:30Han kanske hade sex? Det brukar få mig helt ur fokus... Så förutom alkohol så är det definitivt en big no-no för min del! Haha! Sug på den, du Bruse! 😉
Han kanske hade sex? Det brukar få mig helt ur fokus... Så förutom alkohol så är det definitivt en big no-no för min del! Haha! Sug på den, du Bruse! 😉