Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 00:13Tack Emelie, du är underbar. Börjar återhämta mig från varvet, så snart ska det bli springa av.
Tack Emelie, du är underbar. Börjar återhämta mig från varvet, så snart ska det bli springa av.
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 18:43Varför är det alltid när man har tid och lust som det aldrig finns nåt på tv och dött på internet? *suck*
Varför är det alltid när man har tid och lust som det aldrig finns nåt på tv och dött på internet? *suck*
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 19:23Va?? Är internet dött? Varför ger du inte första hjälpen då???
Va?? Är internet dött? Varför ger du inte första hjälpen då???
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 19:25Jag har ju inte gått kursen i första hjälpen! Hur gör man?
Jag har ju inte gått kursen i första hjälpen! Hur gör man?
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 19:27Tror man trycker lite här o där o pustar lite...ungefär så
Tror man trycker lite här o där o pustar lite...ungefär så
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 19:31Anna: Haha!
Åh, till alla singlar därute: de pratar om problem i äktenskapet i Dr Phil. Mkt underhållande! 🙂
Anna: Haha!
Åh, till alla singlar därute: de pratar om problem i äktenskapet i Dr Phil. Mkt underhållande! 🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 19:36Och man trodde man hade problem när man var 18, det är ju ingenting mort nu när man är 20. Man fattar ju att det blir ännu jobbigare om man dessutom e gift.
Och man trodde man hade problem när man var 18, det är ju ingenting mort nu när man är 20. Man fattar ju att det blir ännu jobbigare om man dessutom e gift.
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 19:38Ok. Många kanske väntar för länge och har för höga krav på hur deras partner ska vara, men andra har verkligen det totalt motsatta problemet... Well. Nothing comes for free. Det finns inte två människor som passar ihop som två pusselbitar. (Oj, vad djupt
Ok. Många kanske väntar för länge och har för höga krav på hur deras partner ska vara, men andra har verkligen det totalt motsatta problemet... Well. Nothing comes for free. Det finns inte två människor som passar ihop som två pusselbitar. (Oj, vad djupt
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 19:44Men sen har man väl ganska höga förväntningar på det första riktiga förhållandet med, att det inte skulle fungera, den tanken existerar ju inte ens.
Men sen har man väl ganska höga förväntningar på det första riktiga förhållandet med, att det inte skulle fungera, den tanken existerar ju inte ens.
Quote from Rasmus Olsson on 19 May 2009, 19:47Vilodagar är inte hälsosamma. Man tappar fokus börjar tänka och krånglar till det.
Vilodagar är inte hälsosamma. Man tappar fokus börjar tänka och krånglar till det.