Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 19:02Jenny bra ide...... tar gärna en bira...... solsken är det ännu!! kastar in handuk också pallar inte jiddra... bagateller!!
Jenny bra ide...... tar gärna en bira...... solsken är det ännu!! kastar in handuk också pallar inte jiddra... bagateller!!
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 20:30Shit! Vad bra att ni tog ert sunda förnuft tillfånga (eller vad det nu är man säger)?
Magnus: nä, det är dessvärre NÄSTA helg. Har en hel veckas träning TILL på mig mao. Fast jag tänkte köra lite mer latjo lajban nästa vecka så jag inte utmanar ödet och
Shit! Vad bra att ni tog ert sunda förnuft tillfånga (eller vad det nu är man säger)?
Magnus: nä, det är dessvärre NÄSTA helg. Har en hel veckas träning TILL på mig mao. Fast jag tänkte köra lite mer latjo lajban nästa vecka så jag inte utmanar ödet och
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 22:09klart de gör det, när du föreslår öl ju! 🙂
Vart är SM nånstans? Inte så väl att det är goa glada göteborg antar jag...
klart de gör det, när du föreslår öl ju! 🙂
Vart är SM nånstans? Inte så väl att det är goa glada göteborg antar jag...
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 22:10Anders: Öl dricker jag själv nu faktiskt! JÄTTEGOTT! 😀 Sm är i Jönköping. Sugen på att komma och kolla på eller?
Anders: Öl dricker jag själv nu faktiskt! JÄTTEGOTT! 😀 Sm är i Jönköping. Sugen på att komma och kolla på eller?
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 22:14Hade vart skoj! Men har bestämt mig för en tränings och friluftshelg här i stan, mkt motion och agility för hunden!
Hade vart skoj! Men har bestämt mig för en tränings och friluftshelg här i stan, mkt motion och agility för hunden!
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 22:14öl får de bli en efter varvet i morrn, det får jag se till så ja är värd! 😀
öl får de bli en efter varvet i morrn, det får jag se till så ja är värd! 😀
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 21:20Jag måste få skriva av mig lite, så trött på killar som försöker låtsas intresserad genom att följa mina resultat i lopp. De har ju inte fattat alls, om jag överhuvudtaget ska bli intresserad av dem...så måste de pallra sig ur tv-soffan eller bort från sk
Jag måste få skriva av mig lite, så trött på killar som försöker låtsas intresserad genom att följa mina resultat i lopp. De har ju inte fattat alls, om jag överhuvudtaget ska bli intresserad av dem...så måste de pallra sig ur tv-soffan eller bort från sk
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 21:26hehe, Funbeat rules.
hehe, Funbeat rules.
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 21:38Stängde av min msn, orkade inte med det...
Helt rätt, FB det är bästa stället att hänga på!
Stängde av min msn, orkade inte med det...
Helt rätt, FB det är bästa stället att hänga på!
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 21:41Äsch. det är bara att blocka allihopa! 😀
Inget som dom ser ändå 😉
Äsch. det är bara att blocka allihopa! 😀
Inget som dom ser ändå 😉