Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 12:47Anders: Jag slåss bara när jag är i ringen och på träningen. Utanför dessa båda områden är jag from som ett lamm! 🙂 Och får jag nybakat bröd, kanske du får en puss på kinden också! 😉
Anders: Jag slåss bara när jag är i ringen och på träningen. Utanför dessa båda områden är jag from som ett lamm! 🙂 Och får jag nybakat bröd, kanske du får en puss på kinden också! 😉
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 12:48Ha så roligt nu ikväll alla som ska ses i STHLM min hem stad. numera bor jag dock på Gotland (jävligt najs det med),annars hade jag hängt på.!
Kommer fler chanser, Blir kul att höra snacket efter helgen... 😉
Ha så roligt nu ikväll alla som ska ses i STHLM min hem stad. numera bor jag dock på Gotland (jävligt najs det med),annars hade jag hängt på.!
Kommer fler chanser, Blir kul att höra snacket efter helgen... 😉
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 12:50Inte utan att jag får lust att styra bilen till Götet..... Fyyy för den lede!!! Kan inte nå´n komma hit och göra färdigt mitt jobb så åker jag och fikar på Anders balkong!?! Snäääälla...!!?!
Inte utan att jag får lust att styra bilen till Götet..... Fyyy för den lede!!! Kan inte nå´n komma hit och göra färdigt mitt jobb så åker jag och fikar på Anders balkong!?! Snäääälla...!!?!
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 12:51Bra det! Nä, dags att åka tillbaks till jobbet igen.
jenny, ännu ett soundtrack till dig dök upp här:
http://www.youtube.com/watch?v=ZVinwOpllQkLåt dem hagla!
Bra det! Nä, dags att åka tillbaks till jobbet igen.
jenny, ännu ett soundtrack till dig dök upp här:
Låt dem hagla!
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 12:52ikväll bjuds det dessutom hemgjord pasta med älgfärs som laddning inför varvet. *mums*
ikväll bjuds det dessutom hemgjord pasta med älgfärs som laddning inför varvet. *mums*
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 12:55Jenny // Nygatan 52??
Jenny // Nygatan 52??
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 13:00Nope. Apotekaregatan 7... Glöm inte: tandskydd & susp och om du har även handskar, benskydd, fotskydd och hjälm. En del (inte tandskydd och susp) går att låna där nere om du skulle sakna nåt. Välkommen.
Nope. Apotekaregatan 7... Glöm inte: tandskydd & susp och om du har även handskar, benskydd, fotskydd och hjälm. En del (inte tandskydd och susp) går att låna där nere om du skulle sakna nåt. Välkommen.
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 13:48Robban nu gjorde du det igen...
Robban nu gjorde du det igen...
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 13:49😀 i detta forum trilskas alla med alla...man får inte ta det personligt!
😀 i detta forum trilskas alla med alla...man får inte ta det personligt!
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 15:10Du gör "det" hela tiden....!! tråkar ut mig... kom med nåt bättre om du ska hålla på med dina barnsliga personangrepp..... men för fan ta det inte personligt! bara trilskas;)
Du gör "det" hela tiden....!! tråkar ut mig... kom med nåt bättre om du ska hålla på med dina barnsliga personangrepp..... men för fan ta det inte personligt! bara trilskas;)