Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

😀

Ah, Robban tryckte dit en smile i alla fall, det var då för väl 🙂

Riktigt underhållande att följa er debatt, killar! Har hört jämförelsen "dagis", men jag måste säga att hönsgård passar bättre..... Värre än en skock fruntimmer...!! 😉

Flinar du tröttar inte ut mig...snacka om att göra en höna av en fjäder...lite kul måste man ha och om någon biter så kan man bita tillbaka...men framförallt får man ju låta det rinna av som en gås...här inne känner ingen ingen...så man kan ju inte ta det

snarare en fjäder av en höna! barna sinne och barnslighet e två olika saker tyvärr tillhör du det senare!!

För min del e det ok retas på du bara, men roligare om du har nån finess eller poäng annars blir det bara plumt!!

Det rinner av mig också blir in

Jag saknar fortfarande Jari....Som man bäddar är det bäddat!

haha! ja precis du bäddar inget vidare bekvämt för dig själv alla fall!!:D

undrar varför du har sånt agg mot mig från början? har aldrig sagt nåt ont om dig?

jaja jag skiter i det nu, har blivit stärkt av värmande PM som håller med mig så jag går vidare

Jag sover alltid gott hur jag äm bäddar! 😀

Blir faktiskt själv störd för första gången någonsin på denna sidan... Herregud Vad Får dig att tro att jag har något emot dig personligen!???? Jösses människa snacka om att ta saker och sig själv på stort al

Haha, jesus så FEL det kan bli! När jag hamnar i den här sortens konflikt brukar jag bara ignorera, ta ett djupt andetag, göra något som gör mig glad/avslappnad igen och sen försöka komma tillbaka när jag lugnat ner mig och kanske inte fortsätta att försö

Jenny...Jag tror jag skall lyda ditt råd...du brukar ha vettiga åskter..jag kastar således in handduken och tar en öl...för att fira att Haagen (en Norrman) vann etappen på Girot idag...Riktigt kul...och du..Kick some ass i morgon...för det var imorgon va