Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Jari sa också att det var ett dagis....

Eeeeasy, Robban! Han är bara en allmän retsticka! Vi vet ju alla att Jari är unik, liksom du!

Andrew: ändrad till ikväll. Start kl. 18 och sluta reta Robban! Ge dig på någon i din egen storlek i stället! 😉

På tal om nått helt annat. Hembakt bröd är för jävla gott!! Kommer aldrig mer att köpa bröd i butik! 😀

kan nån filma er sparring ikväll? Hade vart skoj att se. 🙂

Kan du vara snäll och skicka lite till mig, Anders! Hinner ALDRIG baka, trött på köpebröd (hur många sorter finns det att välja på om man inte vill ha socker och/eller enbart vetemjöl i brödet...??!?!)!! Gärna fyllt med nötter och torkad frukt!!

Äh, gö

Anders: Nybakat bröd är nog det godaste som finns! Äter du det nu eller? Din gris! 😉 (L)

Bara å komma ner som sagt, nybakt bröd minst varannan dag är det. Keson kan du få toppad med persilja från balkongen. Roibos är det teet som står i skåpet dessutom.

Ja jag har glimten i ögat 😉 verkar finnas andra som har svårt för det!! Mår dom bättre av att jävlas med mig så varsågoda!:D

Hoppas din träning till SM går bra, att du känner dig stark..??(t+) håller på dig.

Väx upp nu pojkar kanske blir män av er ocks

Jenny, jo ja.... i solen på balkongen dessutom. (V) *duckar för högerkroken*