Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 21:25Jenny eftersom du är så glad, fick du mig att undra vad är det för speciellt med bananen??? eller vad gjorde du med den?
grattis Jessi!
Jenny eftersom du är så glad, fick du mig att undra vad är det för speciellt med bananen??? eller vad gjorde du med den?
grattis Jessi!
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 21:29Hahaha! Jaaaadu, nyfiken i en strut, det kan du gå och fundera på!!! 😉
Hahaha! Jaaaadu, nyfiken i en strut, det kan du gå och fundera på!!! 😉
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 21:29Vad är det du säger Aliki! Den måste jag genast leta rätt på! Tack för tipset...!!!
Vad är det du säger Aliki! Den måste jag genast leta rätt på! Tack för tipset...!!!
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 21:32haha ja med tanke på att du blev så glad, så vet jag ju vad jag tänker iaf...
haha ja med tanke på att du blev så glad, så vet jag ju vad jag tänker iaf...
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 21:44Din snuskfia! Jag åt den såklart! 😉
Din snuskfia! Jag åt den såklart! 😉
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 21:46ja men det var ju det jsg menade blir också glad av att äta banan efter träning-massa engergi 😀
ja men det var ju det jsg menade blir också glad av att äta banan efter träning-massa engergi 😀
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 21:46Hehe... Yeah. Right. 😉
Hehe... Yeah. Right. 😉
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 21:49Japp 😀
Japp 😀
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 21:51Jag är mer nyfiken på vems bananen var från början? 🙂
Jag är mer nyfiken på vems bananen var från början? 🙂
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 21:54Aliki så sant så sant, Jenny vems va bananen från början?
Aliki så sant så sant, Jenny vems va bananen från början?