Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 00:35robban: Ok! Fine. Jag editerar mitt tidigare inlägg. Jag menade absolut inte att göra någon upprörd. Ber om ursäkt.
robban: Ok! Fine. Jag editerar mitt tidigare inlägg. Jag menade absolut inte att göra någon upprörd. Ber om ursäkt.
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 00:37ja ja JENNY sov gott! ja vissa trådar e rätt kul ibland!
nej inte ställt min fråga där. Och jo jag tycker det e rätt att säga till när det blir för mycket!! istället för att va tyst och gå därifrån som du då gör...!!
så nej jag har inte gjort nåt fel...
ja ja JENNY sov gott! ja vissa trådar e rätt kul ibland!
nej inte ställt min fråga där. Och jo jag tycker det e rätt att säga till när det blir för mycket!! istället för att va tyst och gå därifrån som du då gör...!!
så nej jag har inte gjort nåt fel...
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 00:38OK Jenny! sorry jag brusar upp, känner mig anklagad bara....
Vänner?? Och sov gott!!
OK Jenny! sorry jag brusar upp, känner mig anklagad bara....
Vänner?? Och sov gott!!
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 00:41Ja... Jag är ond och komplett dum i huvet. Jag vet. Det MÅSTE vara kampsporten. Undrar om jag skulle kunna blir smartare av att cykla i stället? *suck* Nä, nu blev jag jävligt trött. hej hopp, spring ett lopp.
Ja... Jag är ond och komplett dum i huvet. Jag vet. Det MÅSTE vara kampsporten. Undrar om jag skulle kunna blir smartare av att cykla i stället? *suck* Nä, nu blev jag jävligt trött. hej hopp, spring ett lopp.
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 00:44tyvärr kommer ju ens inlägg liksom i otakt... kan bli missförstånd då!!
Nej Jenny du e inte dum!! sorry om du kände så, hoppas alla e sams nu så man kan gå o lägga sig!!
sov gott alla! god natt!!
tyvärr kommer ju ens inlägg liksom i otakt... kan bli missförstånd då!!
Nej Jenny du e inte dum!! sorry om du kände så, hoppas alla e sams nu så man kan gå o lägga sig!!
sov gott alla! god natt!!
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 08:23Jajamen! Trött men lika glad som igår innan jag började säga min åsikt. Ska sluta med det från och med nu. Ska sluta säga en massa dumheter också. Från och med nu är jag SUPERSERIÖS! 😉
Jajamen! Trött men lika glad som igår innan jag började säga min åsikt. Ska sluta med det från och med nu. Ska sluta säga en massa dumheter också. Från och med nu är jag SUPERSERIÖS! 😉
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 08:44Tack, Linda! Hade jag inte varit en fullfjädrad (dum) kickboxare, hade jag nästan fått en tår i ögat! 😉 Ingen seriositet alls alltså? Det blir nog inga problem... Höhö. Nä, nu måste jag "jobba lite"... *suck* 🙁 Hörs senare folks! Sköt om er och njut av
Tack, Linda! Hade jag inte varit en fullfjädrad (dum) kickboxare, hade jag nästan fått en tår i ögat! 😉 Ingen seriositet alls alltså? Det blir nog inga problem... Höhö. Nä, nu måste jag "jobba lite"... *suck* 🙁 Hörs senare folks! Sköt om er och njut av
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 13:17Robban en version av Jari fast med keps ???
Robban en version av Jari fast med keps ???
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 15:27Bara för att svamla... Ska snart ut på en springtur... Till tågstationen... Därefter en liten tripp till Linköping och en underbar helg (jag tar väl inte ut något i förskott?) med en massa gamla goa vänner från studietiden, konstiga människor i konstiga k
Bara för att svamla... Ska snart ut på en springtur... Till tågstationen... Därefter en liten tripp till Linköping och en underbar helg (jag tar väl inte ut något i förskott?) med en massa gamla goa vänner från studietiden, konstiga människor i konstiga k
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 15:42Mats // För mig en perfekt ursäkt att INTE vistas där utan här: http://www.vretasomk.com/cgi-bin/olstorp/start.cgi
MTB mums
Mats // För mig en perfekt ursäkt att INTE vistas där utan här: http://www.vretasomk.com/cgi-bin/olstorp/start.cgi
MTB mums