Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 08:37Utan varje dag du går upp ur sängen och ser dig själv i spegeln? (V)
Utan varje dag du går upp ur sängen och ser dig själv i spegeln? (V)
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 08:45*rynkar pannan och ser förvånat på Anders*
*rynkar pannan och ser förvånat på Anders*
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 09:16Inte kul vara klok. Triathlon låter.... som en utmaning. Tokigt kul!
Inte kul vara klok. Triathlon låter.... som en utmaning. Tokigt kul!
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 09:30Konstiga tankar flyger ofta genom huvudet innan man är riktigt vaken. 🙂
Trodde helt enkelt att du konstaterade att du inte är riktigt klok när du såg dig själv i spegeln ju... Välkommen till göteborgshumorn.
Konstiga tankar flyger ofta genom huvudet innan man är riktigt vaken. 🙂
Trodde helt enkelt att du konstaterade att du inte är riktigt klok när du såg dig själv i spegeln ju... Välkommen till göteborgshumorn.
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 10:10Eh.. nej välkommen till en prakt-fel-läsning av mig. (H)
Jag läste (med mina tankar mellan raderna inom parentes):
(Jag skrev "inte i samband med triathlon-utmaningar". Han skriver då i samband med vilka utmaningar han tror att jag inte känner mig rikti
Eh.. nej välkommen till en prakt-fel-läsning av mig. (H)
Jag läste (med mina tankar mellan raderna inom parentes):
(Jag skrev "inte i samband med triathlon-utmaningar". Han skriver då i samband med vilka utmaningar han tror att jag inte känner mig rikti
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 11:21Äh bara mitt griniga ensammorgonhumör som talade, ta inte så hårt på det.
Äh bara mitt griniga ensammorgonhumör som talade, ta inte så hårt på det.
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 11:23Jahaaa.. Nuuu kommer det fram här varför Anders är singel. *nicka intensivt*
Jahaaa.. Nuuu kommer det fram här varför Anders är singel. *nicka intensivt*
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 11:26äh, blir jag bara väckt på ett trevligt sätt är de inga problem. Eller vaknar och det ligger en trevlig flicka brevid, så man kan väcka huvudet med lite kelande istället för en ilsken väckarklocka, så är det hur lugnt som helst.
äh, blir jag bara väckt på ett trevligt sätt är de inga problem. Eller vaknar och det ligger en trevlig flicka brevid, så man kan väcka huvudet med lite kelande istället för en ilsken väckarklocka, så är det hur lugnt som helst.
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 11:27Attans.. då förblir det ett mysterium i alla fall då... 😉
Attans.. då förblir det ett mysterium i alla fall då... 😉
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 18:39Triathlon kan ju vara en bra utmaning om man känner för att bli riktigt trött eller bara för att man gillar jobbigt. Tja, varför inte?
Vore kul att prova någon gång.
Triathlon kan ju vara en bra utmaning om man känner för att bli riktigt trött eller bara för att man gillar jobbigt. Tja, varför inte?
Vore kul att prova någon gång.