Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 17:00Hoppas det! Ska kontrollera på fredag!
Hoppas det! Ska kontrollera på fredag!
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 18:08Äh, ni letar bara på fel ställen! Ta några kliv åt sidan från avenyn. 😉
Äh, ni letar bara på fel ställen! Ta några kliv åt sidan från avenyn. 😉
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 19:46Avenyn? Vad gör man där? Jag trodde de trevliga ställena låg runt Järntorget?
Avenyn? Vad gör man där? Jag trodde de trevliga ställena låg runt Järntorget?
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 22:33skrattar...det är bara jag som inte kan på Fredag...
skrattar...det är bara jag som inte kan på Fredag...
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 22:35Jag kan inte heller:(
Jag kan inte heller:(
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 23:16Njae, bästa stället ligger på en bakgata till avenyn. Och är ändå så långt ifrån avenyn man kan komma. 🙂
Järntorget har jag faktiskt aldrig utforskat, så där kan du få visa mig runt om du vill! 😀
Njae, bästa stället ligger på en bakgata till avenyn. Och är ändå så långt ifrån avenyn man kan komma. 🙂
Järntorget har jag faktiskt aldrig utforskat, så där kan du få visa mig runt om du vill! 😀
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 23:22Varför får man för sig att ett litet triathlon vore kanske inte så fel....
när man inte minns när man sprang senast, och man cyklade senast i augusti...
och man har en oväxlad cykel
Varför får man för sig att ett litet triathlon vore kanske inte så fel....
när man inte minns när man sprang senast, och man cyklade senast i augusti...
och man har en oväxlad cykel
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 23:25för att man älskar ordentliga utmaningar?
för att man älskar ordentliga utmaningar?
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 23:26eller korkad?
eller uttråkad?
eller nåt?
eller korkad?
eller uttråkad?
eller nåt?
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 08:22För att man är helt enkelt inte riktigt klok. *har konstaterat om mig själv många gånger.. dock inte i samband med just Triathlon-utmaningar*
För att man är helt enkelt inte riktigt klok. *har konstaterat om mig själv många gånger.. dock inte i samband med just Triathlon-utmaningar*