Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 00:11Jag kan förstå att folk vill känna att en tråd handlar om vad den var döpt till från början, men hur lite/mycket ska man tåla att en tråd "spårar ur" egentligen? Jag får ont i magen av folk som slänger ur sig bittra kommentarer... Ska man inte kunna vara
Jag kan förstå att folk vill känna att en tråd handlar om vad den var döpt till från början, men hur lite/mycket ska man tåla att en tråd "spårar ur" egentligen? Jag får ont i magen av folk som slänger ur sig bittra kommentarer... Ska man inte kunna vara
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 00:14???
???
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 00:18Äsch. Vi råkade spåra ur lite i nån tråd som skulle handla om vilopuls.
Edit: för att inte peka finger, vilket jag tycker är väldigt fult och det var absolut aldrig meningen, så har jag ändrat i detta inlägg
... Och folk blev... lite upprörda. Jag förs
Äsch. Vi råkade spåra ur lite i nån tråd som skulle handla om vilopuls.
Edit: för att inte peka finger, vilket jag tycker är väldigt fult och det var absolut aldrig meningen, så har jag ändrat i detta inlägg
... Och folk blev... lite upprörda. Jag förs
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 00:24Va?? Tycker du att jag va otrevlig när jag skrev att jag ville ställa en fråga?? Ansåg bara att tråden hade tappat ....tråden. inte kul att hoppa in och behöva bläddra som en dåre innan man hittar nån post som handlar om det den borde! Många som läser trå
Va?? Tycker du att jag va otrevlig när jag skrev att jag ville ställa en fråga?? Ansåg bara att tråden hade tappat ....tråden. inte kul att hoppa in och behöva bläddra som en dåre innan man hittar nån post som handlar om det den borde! Många som läser trå
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 00:26Aha, sånt där. Tja, man får helt enkelt ta en liten invänjningstid när man är ny på ett forum och känna av hur det fungerar med urspårningar och jargong å sånt. Och är det ofta urspårningar å så, som det är typ JÄMT här på fb, så är det bara att kapa till
Aha, sånt där. Tja, man får helt enkelt ta en liten invänjningstid när man är ny på ett forum och känna av hur det fungerar med urspårningar och jargong å sånt. Och är det ofta urspårningar å så, som det är typ JÄMT här på fb, så är det bara att kapa till
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 00:26och du kickboxarn!! jag tål att trådarna går lite off topic abland men det finns gränser liksom.......
EDIT: ibland mena jag
och du kickboxarn!! jag tål att trådarna går lite off topic abland men det finns gränser liksom.......
EDIT: ibland mena jag
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 00:27bara att skaka på huvudet och kapa tillbaks tråden igen med en fråga om rätt ämne.
bara att skaka på huvudet och kapa tillbaks tråden igen med en fråga om rätt ämne.
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 00:30Anders!! Lite väl mycket jidder nu om att jag ville ställa en fråga. men den hade liksom försvunnit i mängden av allt bullshit som avhandlades där.
Och för det andra så har jag "känt av" jargongen som du sa, har varit en hel del i detta forum så det va i
Anders!! Lite väl mycket jidder nu om att jag ville ställa en fråga. men den hade liksom försvunnit i mängden av allt bullshit som avhandlades där.
Och för det andra så har jag "känt av" jargongen som du sa, har varit en hel del i detta forum så det va i
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 00:32robban: Som jag sade: jag har full förståelse för vad du beskriver (jag har själv varit där, men jag har inget tålamod, så efter ett tag, markerar jag tråden som ointressant - UTAN att skylta om att jag tycker att den är ointressant, för jag anser att det
robban: Som jag sade: jag har full förståelse för vad du beskriver (jag har själv varit där, men jag har inget tålamod, så efter ett tag, markerar jag tråden som ointressant - UTAN att skylta om att jag tycker att den är ointressant, för jag anser att det
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 00:34fan ska jag bli utpekad som nån jävla syndabock för jag ville fråga om en grej i vilopuls tråden....! där det bara snackades massa skit! svårt att tro man ska få nåt seriöst svar då!!
Jag har fan inte gjort nåt fel...inte gnällt på nån eller vart otrevli
fan ska jag bli utpekad som nån jävla syndabock för jag ville fråga om en grej i vilopuls tråden....! där det bara snackades massa skit! svårt att tro man ska få nåt seriöst svar då!!
Jag har fan inte gjort nåt fel...inte gnällt på nån eller vart otrevli