Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 16:15HALLÅ ALLA!!!!
Ni har väl inte missat att vi har ett födelsedagsbarn med oss idag...??? Gratulera nu ordentligt!!!
Och om ni undrar vem det är så får ni helt enkelt läsa på lite...!! 😉
HALLÅ ALLA!!!!
Ni har väl inte missat att vi har ett födelsedagsbarn med oss idag...??? Gratulera nu ordentligt!!!
Och om ni undrar vem det är så får ni helt enkelt läsa på lite...!! 😉
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 16:24Mats nu tycker inte jag att du skall låta så nedvärderande p åhur VI studenter lever, du är säkert bara avis på att du inte lever kvar i det underbara livet, då man går ut på onsdagar, kan köpa öl för 25kr, kan ta sovmorogn till kl 8.50 var tredje dag och
Mats nu tycker inte jag att du skall låta så nedvärderande p åhur VI studenter lever, du är säkert bara avis på att du inte lever kvar i det underbara livet, då man går ut på onsdagar, kan köpa öl för 25kr, kan ta sovmorogn till kl 8.50 var tredje dag och
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 17:39Grattis JESSIE!!!!! 😀
Hoppas du blir firad som en drottning.
Grattis JESSIE!!!!! 😀
Hoppas du blir firad som en drottning.
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 17:41Jessie Puss och Kram Från en Skåning! Grattis
Jessie Puss och Kram Från en Skåning! Grattis
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 20:01Grattis Jessie Stora Kramar från Tibro:D
Grattis Jessie Stora Kramar från Tibro:D
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 20:06Ännu ett stort Grattis från Göteborg! 😀
Ännu ett stort Grattis från Göteborg! 😀
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 20:31HUJEDAMEJ vad ni svamlar!!! 🙂 Hur har ni tid med det?!! Jag hinner ju inte för allt jobbande och tränande! Vad är er hemlighet? Löper ni och svamlar på mobilen samtidigt kanske? 😉 Idag har jag kört sparring (mest sparkar men för skojs skull träffade jag
HUJEDAMEJ vad ni svamlar!!! 🙂 Hur har ni tid med det?!! Jag hinner ju inte för allt jobbande och tränande! Vad är er hemlighet? Löper ni och svamlar på mobilen samtidigt kanske? 😉 Idag har jag kört sparring (mest sparkar men för skojs skull träffade jag
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 20:56Meh! Jag menade ju det som en BRA grej! Jättekul att läsa! 🙂 Kom igen nu...
Meh! Jag menade ju det som en BRA grej! Jättekul att läsa! 🙂 Kom igen nu...
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 21:20jaja, i will be back, måste bara motionera hunden också.
jaja, i will be back, måste bara motionera hunden också.
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 21:25Linda!
Jag tror jag har funnit din favorit låt?
Tittar lite halvt så Eurovision song contest och Serbiens bidrag handlar otippat nog om...
wait for it... SKOR! (H)
Linda!
Jag tror jag har funnit din favorit låt?
Tittar lite halvt så Eurovision song contest och Serbiens bidrag handlar otippat nog om...
wait for it... SKOR! (H)