Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 21:57Jaaaa... Det kan ni också ta och fundera på... Hehe... 🙂
Jaaaa... Det kan ni också ta och fundera på... Hehe... 🙂
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 22:04Magnus B var snäll och jämför inte mig med Jari......! Har inga likheter med honom
förutom frisyren möjligtvis..;)
Magnus B var snäll och jämför inte mig med Jari......! Har inga likheter med honom
förutom frisyren möjligtvis..;)
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 23:41Grattis till Jessie från Skeoune(Skåne på Skånska...)!!
Grattis till Jessie från Skeoune(Skåne på Skånska...)!!
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 07:21Ni är ju bara för söta? Här är man borta från forumet i en halv dag och så har "halva Sverige" lyckats klämma in ett grattis? TACK!
(tar till och med Skånska grattis idag, med eller utan kramar)Ikväll är det fb-träff! Wiiieeeee!
Ni är ju bara för söta? Här är man borta från forumet i en halv dag och så har "halva Sverige" lyckats klämma in ett grattis? TACK!
(tar till och med Skånska grattis idag, med eller utan kramar)
Ikväll är det fb-träff! Wiiieeeee!
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 08:21Japp! Så då ses vi idag! IRL! Tjohoo!
Japp! Så då ses vi idag! IRL! Tjohoo!
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 08:43kommer sluta med att alla grabbar står och snackar pb och cykelprylar i ett hörn, och alla tjejer står och snackar i ett annat, om hur jobbigt det är att va stark kvinna som ingen klarar av att leva med. 🙂
kommer sluta med att alla grabbar står och snackar pb och cykelprylar i ett hörn, och alla tjejer står och snackar i ett annat, om hur jobbigt det är att va stark kvinna som ingen klarar av att leva med. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 08:45Jag tror det kommer att sluta med grupphångel... Bets anyone? 😉
Jag tror det kommer att sluta med grupphångel... Bets anyone? 😉
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 09:18Robban nu gjorde du det igen...EN sån där Det är synd om mig hacka inte på mig alltså en "jari kommentar"...
Robban nu gjorde du det igen...EN sån där Det är synd om mig hacka inte på mig alltså en "jari kommentar"...
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 12:31Va fan menar du Magnus är för fan inget synd om mig, vill inte bli jämförd med honom Jag är jag. Jari är Jari. Börjar likna ett dagis detta, folk bara gnäller på allt o alla vad e det för roligt med det??
Jag har varken klagat på nån enskild eller gnäll
Va fan menar du Magnus är för fan inget synd om mig, vill inte bli jämförd med honom Jag är jag. Jari är Jari. Börjar likna ett dagis detta, folk bara gnäller på allt o alla vad e det för roligt med det??
Jag har varken klagat på nån enskild eller gnäll
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 12:37Robban: Gogogo GO GET THEM TIGER!!! *roar* 😉 (Kom igen. Glimten i ögat här)
Du? Strunta i det där. Det är ingen som på allvar jämför dig med Jari och skulle de göra det är det bara att IGNORERA eftersom DU vet att det ju inte stämmer, eller hur?
Robban: Gogogo GO GET THEM TIGER!!! *roar* 😉 (Kom igen. Glimten i ögat här)
Du? Strunta i det där. Det är ingen som på allvar jämför dig med Jari och skulle de göra det är det bara att IGNORERA eftersom DU vet att det ju inte stämmer, eller hur?