Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 23:14Haha... Sure...
Haha... Sure...
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 23:15Hur trevligt det än är att sitta och svamla här, så ska jag krypa ner i sängen nu... Har möte med min karriärcoach imorgon bitti, och imorgon bitti är en tid jag inte är helt van vid att vara vaken längre... 😀
På återseende alles!
Hur trevligt det än är att sitta och svamla här, så ska jag krypa ner i sängen nu... Har möte med min karriärcoach imorgon bitti, och imorgon bitti är en tid jag inte är helt van vid att vara vaken längre... 😀
På återseende alles!
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 23:16Hörs, Mats! (t+)
Hörs, Mats! (t+)
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 23:17Ja, hörs Mats! Sov gott. Ska nog lägga mig också. Nattinatti folks!
Ja, hörs Mats! Sov gott. Ska nog lägga mig också. Nattinatti folks!
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 23:18Natti, Jenny!
Natti, Jenny!
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 23:19Jenny, jag är galen nog att tycka att det vore en kul utmaning, och dessutom ville du ju ha fler att sparra mot sa du... så why not. Mina ben lär ha hämtat sig. Ska bara köpa mig lite timing i veckan så blir det match 🙂
Jenny, jag är galen nog att tycka att det vore en kul utmaning, och dessutom ville du ju ha fler att sparra mot sa du... så why not. Mina ben lär ha hämtat sig. Ska bara köpa mig lite timing i veckan så blir det match 🙂
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 23:21Andrew: Varför inte? Du kanske rentav får blodad tand? 😉
Andrew: Varför inte? Du kanske rentav får blodad tand? 😉
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 23:25Bokstavligen lär det nog kunna bli så. Skulle nog gärna köra lite kickbox om det fanns tid för det, tycker det är bra träning både fysiskt o psykiskt. Älskade kampsport när jag höll på med det.
Bokstavligen lär det nog kunna bli så. Skulle nog gärna köra lite kickbox om det fanns tid för det, tycker det är bra träning både fysiskt o psykiskt. Älskade kampsport när jag höll på med det.
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 08:50"att ha nått att göra, umgås med folk och ha kul... "
Inget som hindrar att träningen kan uppfylla alla tre sakerna ovan. Har lärt känna massa trevligt folk på gymet, så det är lika mycket socialt som träning att gå dit numera. Win-win liksom, hur bra s
"att ha nått att göra, umgås med folk och ha kul... "
Inget som hindrar att träningen kan uppfylla alla tre sakerna ovan. Har lärt känna massa trevligt folk på gymet, så det är lika mycket socialt som träning att gå dit numera. Win-win liksom, hur bra s
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 08:53..och jag som fått för mig att "mitt" gyms största plus är att det är så folktomt? (H)
..och jag som fått för mig att "mitt" gyms största plus är att det är så folktomt? (H)