Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 22:26Oroa dig inte Jenny, kan garantera dig att du tränar mer än vad jag gör iaf 😀
Så du får gärna "tävla" mot mig 😀
Oroa dig inte Jenny, kan garantera dig att du tränar mer än vad jag gör iaf 😀
Så du får gärna "tävla" mot mig 😀
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 22:29Arrghh!
Jag blir så förbannad.
Nyheterna - Enligt försäkringskassan är graviditet ingen sjukdom och man kan därför inte bli få någon ersättning..Suck!
Det är klart som fan det inte är någon sjukdom men du är det så att en stor del kan få olika besvä
Arrghh!
Jag blir så förbannad.
Nyheterna - Enligt försäkringskassan är graviditet ingen sjukdom och man kan därför inte bli få någon ersättning..
Suck!
Det är klart som fan det inte är någon sjukdom men du är det så att en stor del kan få olika besvä
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 22:29Vet hur det känns, tycker också att hela min träning känns som en piss i Missisippi jämfört med folkets träning här. Men det är ju JAG som tränar för MITT egna välbefinnande 🙂 Jag tränar ju inte för att tävla med dom här, då hade jag ju fan inte haft et
Vet hur det känns, tycker också att hela min träning känns som en piss i Missisippi jämfört med folkets träning här. Men det är ju JAG som tränar för MITT egna välbefinnande 🙂 Jag tränar ju inte för att tävla med dom här, då hade jag ju fan inte haft et
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 22:30Åh, tack Pia! Det var generöst av dig! 🙂 Jag skriver ju för f-siken själv på min sida att man bara ska tävla mot sig själv. Så bra är jag på att leva som jag lär... (MEN! Nu får det räcka med självkritiken. D*rn)
Åh, tack Pia! Det var generöst av dig! 🙂 Jag skriver ju för f-siken själv på min sida att man bara ska tävla mot sig själv. Så bra är jag på att leva som jag lär... (MEN! Nu får det räcka med självkritiken. D*rn)
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 22:48Jag kan inte direkt kategorisera mig som en av de som tränar mest här tror jag... Men jag kan kategorisera mig som en av de som inte har något liv! 😀
Jag kan inte direkt kategorisera mig som en av de som tränar mest här tror jag... Men jag kan kategorisera mig som en av de som inte har något liv! 😀
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 22:49Mats:
Hur fan får du ihop det då? Vart tar timmarna vägen? 😀
Mats:
Hur fan får du ihop det då? Vart tar timmarna vägen? 😀
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 22:49Vad betyder "ha ett liv"? Har aldrig fattat det riktigt?
Vad betyder "ha ett liv"? Har aldrig fattat det riktigt?
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 22:53För mig själv är det väl mest att ha nått att göra, umgås med folk och ha kul... fritidsintressen utöver träningen kort å gott 🙂
Skulle gärna velat ha livet tillsammans med en tjej, men nu har jag inte det.
För mig själv är det väl mest att ha nått att göra, umgås med folk och ha kul... fritidsintressen utöver träningen kort å gott 🙂
Skulle gärna velat ha livet tillsammans med en tjej, men nu har jag inte det.
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 22:56Timmarna går åt... Jag tränar 4 dagar i veckan (men det finns nog folk som tränar mer), och jag söker jobb 7 dagar i veckan...
Ok, lite liv har jag utanför jobbsökandet och tränandet, jag träffar gamla kollegor ibland, exet ibland och en och en annan po
Timmarna går åt... Jag tränar 4 dagar i veckan (men det finns nog folk som tränar mer), och jag söker jobb 7 dagar i veckan...
Ok, lite liv har jag utanför jobbsökandet och tränandet, jag träffar gamla kollegor ibland, exet ibland och en och en annan po
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 22:58Men det är det som är grejen... Räknas inte träningen som ett fritidsintresse? Träning är vad jag har valt att göra på min fritid (inte bara, men det är en stor del)...
Men det är det som är grejen... Räknas inte träningen som ett fritidsintresse? Träning är vad jag har valt att göra på min fritid (inte bara, men det är en stor del)...