Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

*nickar* 😀

Nähe, mina singlar, osinglar och hybrider. Nu ska jag ta och lägga mig på sofflocket en stund, likt Kronblom... återuppstår vid ett senare tillfälle!

Buenas noches! 🙂

jipee

Ja, kvällen är räddad med singeltråden på FB *gör vågen*

Nu har jag sprungit min femma idag! Slog inga rekord, men det är i alla fall gjort. Fy fan för att träna själv...

Strongt gjort, Jenny! Skrev jag rätt namn nu? 😉

Jodå, att träna själv suger, inte kul alls och motivationen att träna försvinner ibland som en brakfis i yttre rymden. Urka!

Tack Jari (ja, det var rätt namn denna gången)! 🙂 Det var väl inga långa kilometrar, men eftersom det var skymning och jag redan lyckades träffa på ett rådjur, vågade jag inte stanna så länge till i skogen... Nädå, jag ljuger. Jag orkade inte springa mer

Kanon, Jenny! (tittar efter så att jag skrev rätt namn igen)

Jasså? Inga långa kilometrar? *kliar mig i huvet* men hur lång är 1 lång kilometer Vs 1 kort kilometer då? 😉

Huvudsaken är väl att man rör på sig regelbundet och att man arbetar tills man bl

Jes... ojj, se där höll det på att bli fel, Jenny 😉

Tjahh, man måste ju hugga på det som står till buds så att säga, du skriver ju så korrekt jämt och eftersom det är inne att man ska leta fel i det folk skriver här så var jag tvungen att testa 🙂 Men

Jag har ALDRIG tränat varje dag. Så lat är jag... Hmmm. Jag börjar ogilla den här sajten starkt faktiskt. Tycker jag tränar rätt mycket men jämfört med folk här, så blir det liksom bara en piss i Nilen. Hela den där nöjdheten man känner blir som bortblåst