Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 22:58Jenny: Det är väl lite som Jari säger, att ha intressen som man utövar utöver jobb (och eventuellt träning). Nu är träningen ett intresse för mig, så jag ser det som att ha ett liv... Inte ett fullständigt liv (se vad jag skrev om min vecka ovan) men helt
Jenny: Det är väl lite som Jari säger, att ha intressen som man utövar utöver jobb (och eventuellt träning). Nu är träningen ett intresse för mig, så jag ser det som att ha ett liv... Inte ett fullständigt liv (se vad jag skrev om min vecka ovan) men helt
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 23:00Mats:
Nej, håller med dig att det inte riktigt ingår, det där med jobbsökandet 🙂
Själv går otroligt många timmar åt att söka efter jobb, är ju arbetslös sedan 090302 och har väldigt svårt att vänja mig vid det. Är inte människan som ska sitta och inge
Mats:
Nej, håller med dig att det inte riktigt ingår, det där med jobbsökandet 🙂
Själv går otroligt många timmar åt att söka efter jobb, är ju arbetslös sedan 090302 och har väldigt svårt att vänja mig vid det. Är inte människan som ska sitta och inge
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 23:01Jag skrev: "För mig" så är det så... 😉
Jag skrev: "För mig" så är det så... 😉
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 23:04Då är vi arbetslösa sen nästan lika lång tid tillbaka! 090306 gick jag hem "sista" gången från kontoret... (Jag har varit där ett gäng gånger och hälsat på gamla kollegor, men ändå...) Det blir ju rätt mycket jobb-sajter, en hel del FunBeat, och andra sid
Då är vi arbetslösa sen nästan lika lång tid tillbaka! 090306 gick jag hem "sista" gången från kontoret... (Jag har varit där ett gäng gånger och hälsat på gamla kollegor, men ändå...) Det blir ju rätt mycket jobb-sajter, en hel del FunBeat, och andra sid
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 23:05Mats: Aha... Ojdå. Då har jag inget liv heller, för jag hinner inte göra annat... När helgen kommer måste jag städa min lägenhet, handla, och viktigast av allt: ha lite tid för mig själv. ;D Fast vad jag gör DÅ tänker inte jag avslöja. *muahahaaaa*
Mats: Aha... Ojdå. Då har jag inget liv heller, för jag hinner inte göra annat... När helgen kommer måste jag städa min lägenhet, handla, och viktigast av allt: ha lite tid för mig själv. ;D Fast vad jag gör DÅ tänker inte jag avslöja. *muahahaaaa*
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 23:10Jenny: Det är ju bara min definition av att inte ha ett liv, och det är ju högst individuellt... Som sagt - jag räknar mitt tränande till den delen av mitt liv som jag definierar som att jag har ett liv... Det är det sociala som jag saknar just nu (och mi
Jenny: Det är ju bara min definition av att inte ha ett liv, och det är ju högst individuellt... Som sagt - jag räknar mitt tränande till den delen av mitt liv som jag definierar som att jag har ett liv... Det är det sociala som jag saknar just nu (och mi
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 23:10Mats:
Ja, du har ju kanske haft ditt jobb där du kunnat sitta på samma plats varje dag. Själv har jag drivit omkring lite varstans, Filipstad, Karlstad och Nyköping och sen är jag ifrån Borås *blir yr av bara tanken* Nej, jag måste hitta nått ställe där
Mats:
Ja, du har ju kanske haft ditt jobb där du kunnat sitta på samma plats varje dag. Själv har jag drivit omkring lite varstans, Filipstad, Karlstad och Nyköping och sen är jag ifrån Borås *blir yr av bara tanken* Nej, jag måste hitta nått ställe där
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 23:11Jenny, du kan ju räkna dagar, timmar eller minuter till du får nöjet att sparka på mig... Fredag 19-21 var det va?
Jenny, du kan ju räkna dagar, timmar eller minuter till du får nöjet att sparka på mig... Fredag 19-21 var det va?
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 23:12Jag har väl varit ganska stationär på senaste jobbet trots allt. Jag har suttit remote mot kund för det mesta men det har kunnat vara en del flängande ibland också... 🙂
Jag har väl varit ganska stationär på senaste jobbet trots allt. Jag har suttit remote mot kund för det mesta men det har kunnat vara en del flängande ibland också... 🙂
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 23:13(t+)
(t+)