Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 09:04Jessie Eremit? BILD:forum.shv.hv.se/images/smilies/icon_lol.gif
Jessie Eremit? BILD:forum.shv.hv.se/images/smilies/icon_lol.gif
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 10:58Jessie Träning-är-träning-socialt liv-är-annat?
Jessie Träning-är-träning-socialt liv-är-annat?
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 11:28Äh, så där säger du bara för att få (FLER?) kompisar.. på besök.. till Götet. Sådeså! *nackknyck!*
Äh, så där säger du bara för att få (FLER?) kompisar.. på besök.. till Götet. Sådeså! *nackknyck!*
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 14:25Nä, var bara ett exempel på att träning kan va social också, och sen en beskrivning på hur det blev så för mig.
Men tydligen dyker de tankarna upp i huvudet på dig när du läser det, med det svaret. Alltså är du lockad av Göteborg, men kan inte erkänna d
Nä, var bara ett exempel på att träning kan va social också, och sen en beskrivning på hur det blev så för mig.
Men tydligen dyker de tankarna upp i huvudet på dig när du läser det, med det svaret. Alltså är du lockad av Göteborg, men kan inte erkänna d
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 15:35Äh, nu blev du sådär tråkigt torr och logisk igen. *suckar och muttrar iväg som en tjurig fyraåring*
Äh, nu blev du sådär tråkigt torr och logisk igen. *suckar och muttrar iväg som en tjurig fyraåring*
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 15:41Erkänn nu, Jessie. Du är visst intresserad av Göteborg. Du behöver bara nån som visar dig smultronställena. Och du har tur - det finns flera som ställer upp!!!
Erkänn nu, Jessie. Du är visst intresserad av Göteborg. Du behöver bara nån som visar dig smultronställena. Och du har tur - det finns flera som ställer upp!!!
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 15:46*pfffftttt* på Linda.
*pfffftttt* på Linda.
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 16:07*pfffftttt* på dig själv! Jag har utmärkt koll på stan, säg till bara så ska jag visa var grabbarna finns!
*pfffftttt* på dig själv! Jag har utmärkt koll på stan, säg till bara så ska jag visa var grabbarna finns!
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 16:08Nä, tar tillbaks..... Det har för tusan inte hjälpt ett dugg, jag är ju fortfarande singel.... Strunta i Göteborg. Skitställe.
Nä, tar tillbaks..... Det har för tusan inte hjälpt ett dugg, jag är ju fortfarande singel.... Strunta i Göteborg. Skitställe.
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 16:40Grabbbarna finns i Stockholm Linda!!!
Grabbbarna finns i Stockholm Linda!!!