Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 16:31Men du ä la go 😉
Jovisst, jag HAR "det" nu... men jag vill ju för fan DELA det med någon... du vet... eller du kanske rent av inte vet?! Uhmm...
Men du ä la go 😉
Jovisst, jag HAR "det" nu... men jag vill ju för fan DELA det med någon... du vet... eller du kanske rent av inte vet?! Uhmm...
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 16:37Jodå Jari, jag vet. Men jag tycker det verkar vara så mycket feeel på alla kvinnor i din värld bara? Passar inte si och passar inte så och då är jag hellre ensam, men det är klart som fan att jag inte vill vara ensam.. det låter lite.. jobbigt bara tycker
Jodå Jari, jag vet. Men jag tycker det verkar vara så mycket feeel på alla kvinnor i din värld bara? Passar inte si och passar inte så och då är jag hellre ensam, men det är klart som fan att jag inte vill vara ensam.. det låter lite.. jobbigt bara tycker
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 16:41Nej, det är inte BARA fel på kvinnorna i min värld, Jessie (editerat namn) Du verkar ha så jävla många förutfattade meningar om mig, och det får du ha, det skiter jag i, men jag tycker det är synd att du inte kan förstå vad som menas i det jag skriver. Ja
Nej, det är inte BARA fel på kvinnorna i min värld, Jessie (editerat namn) Du verkar ha så jävla många förutfattade meningar om mig, och det får du ha, det skiter jag i, men jag tycker det är synd att du inte kan förstå vad som menas i det jag skriver. Ja
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 16:44Jari, om du fortsätter säga fel namn, kommer jag personligen till dig och sparkar dig i arslet. Uppfattat?
Jari, om du fortsätter säga fel namn, kommer jag personligen till dig och sparkar dig i arslet. Uppfattat?
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 16:45Hahah, har jag skrivit fel igen? Ajjaj...
Okej, kanske ska fortsätta med det eftersom du lovat mig en massa sexy stuff 😉 *sthönar hest* Komsi-komsi!
Hahah, har jag skrivit fel igen? Ajjaj...
Okej, kanske ska fortsätta med det eftersom du lovat mig en massa sexy stuff 😉 *sthönar hest* Komsi-komsi!
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 16:48Jari: VEM har lovat dig en massa sexi stuff? Jag?!!
Jari: VEM har lovat dig en massa sexi stuff? Jag?!!
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 16:49Ja, du sa ju att du skulle komma hit å sparka mig i arslet... 😉 *fniss*
Ja, du sa ju att du skulle komma hit å sparka mig i arslet... 😉 *fniss*
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 16:51Jari: Jag förstår inte riktigt hur det skulle kunna uppfattas som sexigt, men men... Whatever works for you... 😉
Jari: Jag förstår inte riktigt hur det skulle kunna uppfattas som sexigt, men men... Whatever works for you... 😉
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 16:52*skrattar* Ja, du förstod i alla fall skämt, ganska så bra... *delar ut plakett samt diplom*
*skrattar* Ja, du förstod i alla fall skämt, ganska så bra... *delar ut plakett samt diplom*
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 16:53Jari: NU ÄR DU IRONISK VA?!!! 😉
Jari: NU ÄR DU IRONISK VA?!!! 😉