Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Håller helt med Jessie.

Ja, men det hela grundar sig nog många gånger i att man har för bråttom. Man hör kanske larmklockorna ringa i början och börjar sedan blunda för dom, bara för att man är kär - Man bäddar gott för att det ska skita sig inom en snar framtid!

Sant Jari, men samtidigt så i min erfarenhet har de värsta katastroferna utspelat sig efter att jag verkligen hittat det jag TRODDE att jag sökte, dvs efter att jag verkligen letat, pratat, kollat, donat och bestämt mig - för någon som senare visar sig va

De hade nån amerikansk såpa om det där, som gick ut på att låta en singel person, låt oss ta en man som exempel, som skulle först få välja ut ett antal tjejer som han trodde att han ville ha och sen låta en dator välja ut ett antal baserat på hans kroppsl

Mm... Kan berätta för er att min senaste dejt gick käpprätt åt h-vete. Vi var båda så starka personer och envisa så att det slutade med att vi började ordkäfta och blev ovänner, men sex hade vi hela helgen och däremellan var vi ovänner *skrattar som fan*

Jari: why am I not surprised? Går det att göra något ANNAT är att ordkäfta med dig? Din favoritsport är provokation... 😉 Fast jag håller med. Sex är bäst med folk som har lite temperament... 😉

Mmmhh.. sex... *börjar drömma*...

Oh-oh... Nu åker Fröken Höger på en tur... 😉

Mmm.. nästan tamejfan! Hahah 😉

Jag tror många har felaktiga förväntningar på relationer, varför de inte håller. Förut så höll man ihop för överlevnad. Nu förväntar man sig att partnern ska vara en själsfrände och bästa vän och het älskare/älskarinna och att man alltid ska vara lyckliga